  • 1. Data: 2004-02-26 11:15:02
    Temat: "VWbankdirect" o co w tym chodzi?
    Od: "mrówkojad" <m...@p...onet.pl>

    Cytat:
    "Otwarcie Konta e-direct
    lub zmiana pakietu Konta e-direct

    Oświadczam, iż zapoznałem się i akceptuję treść "Regulaminu Prowadzenia
    Rachunków Bankowych Volkswagen Bank Polska S.A." oraz "Tabeli Prowizji i
    Opłat", które stanowią część integralną niniejszej Umowy. Niniejszym wyrażam
    zgodę na poddanie się egzekucji do kwoty 50 000 PLN. Bank może wystawić tytuł
    egzekucyjny w terminie 12 m-cy od dnia rozwiązania umowy o prowadzenie
    rachunku. Niniejszym wyrażam zgodę na nagrywanie wszystkich rozmów
    telefonicznych prowadzonych z Bankiem. "

    Mógł by mi ktoś to wytłumaczyć bo
    nie rozumie dokładnie o co chodzi w tej egzekucji

  • 2. Data: 2004-02-26 11:30:18
    Temat: Re: "VWbankdirect" o co w tym chodzi?
    Od: SebCz <a...@a...pl>

> [...]
    > zgodę na poddanie się egzekucji do kwoty 50 000 PLN.
    >
    > Mógł by mi ktoś to wytłumaczyć bo
    > nie rozumie dokładnie o co chodzi w tej egzekucji

    To proste. Jeśli cos naskrobiesz, postawią Cię pod ściana i auto VW o
    wartości 50.OOO popędzi w Twoim kierunku z zamiarem wykonania crash-testu
    na Tobie....

    ;))

    --
    ______
    Pozdrowienia

    p.s. Za chwilę ktoś Ci to fachowo wytłumaczy:)

  • 3. Data: 2004-02-26 20:58:02
    Od: m...@p...onet.pl

    pewno nikt tez nie wie o co w tym dokładnie biega :(((
    czytałem regulamin i nigdzie o tym wiecej nie ma wspomniane :[