  • 1. Data: 2020-11-24 22:33:07
    Temat: Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Informujemy, że od 1.12.2020 roku zostanie wprowadzony nowy wymóg
    autoryzowania transakcji internetowych - część transakcji będzie mogła
    być od tej pory uwierzytelniana tylko za pomocą autoryzacji mobilnej z
    użyciem powiadomień Push w telefonie, wyłączona zostanie możliwość
    autoryzacji kodem z SMS.

    Jakie transakcje mogę autoryzować z użyciem powiadomień Push?

    Płatności za zakupy w internecie - od 1.12.2020 dla części tych
    transakcji autoryzacja mobilna z użyciem powiadomień Push będzie
    jedyną możliwością uwierzytelnienia. Pozostała część transakcji nadal
    będzie mogła być autoryzowana kodem z SMS, jednak docelowo wszystkie
    płatności internetowe będą wymagały autoryzacji z wykorzystaniem
    powiadomień Push.

    Operacje dokonywane w Citibank(R) Online oraz Citi Mobile(R) - w tym
    przypadku transakcje mogą być uwierzytelniane albo z wykorzystaniem
    autoryzacji mobilnej, albo korzystając z jednorazowego hasła
    otrzymanego w SMS (możliwość autoryzacji SMSem przy włączonej
    autoryzacji mobilnej nie dotyczy przelewów do nowych odbiorców,
    dodania odbiorcy oraz zmiany numeru telefonu).

    Już wkrótce autoryzacja mobilna będzie jedyną formą autoryzacji
    płatności w internecie - zachęcamy do aktywowania jej jeszcze dziś.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2020-11-25 00:15:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 24.11.2020 o 22:33, WAM pisze:
> [...]
    > będzie mogła być autoryzowana kodem z SMS, jednak docelowo wszystkie
    > płatności internetowe będą wymagały autoryzacji z wykorzystaniem

    Co to jest "dla części transakcji"? Jaja sobie robią?

    I czy to chodzi o płatność z konta czy kartą?

    W ogóle co to jest - tydzień na to, żeby ludzie smartfony pokupowali?

    MJ

  • 3. Data: 2020-11-25 02:43:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Jankowski" 5fbd942d$0$519$6...@n...neostrada.pl

    > Co to jest "dla części transakcji"? Jaja sobie robią?

    Przynajmniej część transakcji zabezpieczą. ;)
    Nie od razu Kraków zbudowano...

    > W ogóle co to jest

    To jest Black Friday.

    > - tydzień na to, żeby ludzie smartfony pokupowali?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2020-11-25 15:51:27
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    On 24/11/2020 18:33, WAM wrote:
> [...]
    >

    > Już wkrótce autoryzacja mobilna będzie jedyną formą autoryzacji
    > płatności w internecie - zachęcamy do aktywowania jej jeszcze dziś.

    Żeby jeszcze ta ich durna aplikacja nie stroiła fochów i chciała się
    zainstalować z rootem... kij im w oko :|

  • 5. Data: 2020-11-25 16:22:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojtek <w...@m...mail.com> writes:

    [...]
    > Żeby jeszcze ta ich durna aplikacja nie stroiła fochów i chciała się
    > zainstalować z rootem... kij im w oko :|

    Nie wiem jakiego masz roota, ale mi się udało (chyba)

    KJ

  • 6. Data: 2020-11-25 17:05:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Apką na Androidzie?

    To już wolę płacić gotówką ;-)

  • 7. Data: 2020-11-25 17:07:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jeśli ta apka jest tak dobrze napisana i bezpieczna to dlaczego boi się
    roota?
    Bo Android to niebezpieczny system?

  • 8. Data: 2020-11-25 17:12:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    _Master_ <M...@...pl> writes:

    > Jeśli ta apka jest tak dobrze napisana i bezpieczna to dlaczego boi
    > się roota?
    > Bo Android to niebezpieczny system?

    Raczej w Citi parcują idioci.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 9. Data: 2020-11-25 17:34:20
    Temat: Re: Citi wymusza ...
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Kamil Jońca.
    On 25.11.2020 17:12 you wrote:

    > Raczej w Citi parcują idioci. KJ

    Raczej dbają o własne pieniądze.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2020-11-25 18:09:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Masz rację. Idiotą jest każdy kto myśli że apka na smartfonie dobrze
    chroni nasze pieniądze.

    Na pewno nie lepiej niż SMS.

    To tylko cięcie kosztów przez bank.

    Je...ć taki bank