  • 1. Data: 2020-11-25 20:13:54
    Temat: Citi - 3400 pkt w promocji - ,,Zgarnij punkty powitalne w programie Bezcenne Chwile"
    Od: tom <t...@g...com>

    Ktoś z Was dostał już może punkty z promocji ,,Zgarnij punkty powitalne w programie
    Bezcenne Chwile" od Citibanku?
    Minęło kilkanaście dni a punktów nie ma, mimo, że do promocji przystąpiłem zaraz po
    otrzymaniu maila...

  • 2. Data: 2020-11-27 16:53:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 25 listopada 2020 o 20:13:56 UTC+1 tom napisał(a):
> [...]
    Bezcenne Chwile" od Citibanku?
    > Minęło kilkanaście dni a punktów nie ma, mimo, że do promocji przystąpiłem zaraz po

    Co Ty taki niecierpliwy, przeczytaj regulamin promocji, tam jest napisane, kiedy
    dadzą.
    citek z tym wyrywny nie jest, min. 1,5 miesiąca trzeba poczekać.
    3400 trochę słabo, w lato dawali 4000 - to taki odpowiednik 50zł, bo ostatnio "ceny
    punktowe" w priceless poszły właśnie w tej proporcji w górę.
    Mi w tej letniej promocji dali nawet dwa razy - szkoda, że nie wydałem od razu, bo po
    dwóch tygodniach się zorientowali i wycofali te drugie 4k. Ale 4k akurat na myszkę
    starczyło (tu też nie trzeba być wyrywnym, nagrody rzeczowe wysyłają do miesiąca - w
    sumie nic dziwnego, muszą przecież najpierw kupić - jedynie kupony zniżkowe czy
    bilety do kina powinny szybko SMS przychodzić).

  • 3. Data: 2020-11-27 21:35:23
    Od: tom <t...@g...com>

    piątek, 27 listopada 2020 o 16:53:39 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    sumie nic dziwnego, muszą przecież najpierw kupić - jedynie kupony zniżkowe czy
    bilety do kina powinny szybko SMS przychodzić).

    Regulamin przeczytałam na początku. Citek nie dochował terminu o czym mnie dziś
    pisemnie poinformował, że też nie szkoda im pieniędzy na papierowe listy.
    Punkty dzisiaj przypisali. Niestety zniknęła możliwość zamiany ich na bon EuroRTVAgd,
    a na tym mi najbardziej zależało. Trochę lipa. W mailu piszą o kuponie do Euro a
    potem ta możliwość znika...