  • 1. Data: 2011-06-02 09:03:10
    Temat: Rea card - ktoś więcej o nich coś wie?
    Od: luc <b...@g...net>

    Wczoraj miałem okazję płacić za pomocą ich terminala. Strasznie dużo
    rzeczy drukują na paragonie:

    http://img7.imageshack.us/img7/1458/reae.jpg

    Pani w kawiarni chwaliła się tym, że nie pobierają opłaty minimalnej
    za transakcję, a prowizja to około 1,8% kwoty.

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2011-06-02 10:52:50
    Temat: Re: Rea card - kto wicej o nich co wie?
    Od: "Joossef" <g...@g...com>

    2011-06-02, o 11:03:10 luc oznajmi co nastpuje:

> [...]
    >
    >Pani w kawiarni chwaliła się tym, że nie pobierają opłaty minimalnej
    >za transakcję, a prowizja to około 1,8% kwoty.

    http://www.rea-card.pl/
    Niemiecki producent terminali.
    Ofertę mają podobną do konkurencji.
    A kto oprócz Polcardu ma opłatę minimalną (słynne nie mniej niż
    0,60PLN)?
    Inni dodają perclicki po parę groszy ale przy mniejszej prowizji.
    W Rea jest, o ile się nie mylę, płatny serwis czy jak oni to nazywają,
    konserwacja.
    Po wdrożeniu PCI podniosą delikatnie opłaty. Niedługo to ich czeka.
    Tak więc oferta z rodzaju poniżej średniej.

    --
    Joossef