  • 1. Data: 2006-01-04 21:45:52
    Temat: Wyciąg z KK
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie natury czysto teoretycznej. Zastanawia mnie czy zawsze
    na wyciągu z KK (nie ważne jakiego banku) jest podawany limit jaki się
    posiada i dlatego niektóre banki dają możliwość przeniesienia KK tylko
    na podstawie wyciągów?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2006-01-04 21:52:12
    Temat: Re: Wyciąg z KK
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> wrote in message
> [...]
    > na wyciągu z KK (nie ważne jakiego banku) jest podawany limit jaki się
    > posiada i dlatego niektóre banki dają możliwość przeniesienia KK tylko

    Niektore prosza o kopie umowy(mBank/Multibank), dodatkowo wnioskodawca jest
    weryfikowany w BIK oraz na MIG BR.

    MK