  • 1. Data: 2006-01-04 21:34:37
    Temat: Dzialalnosc+rozliczenia z UK
    Od: Marek Grobelski <b...@e...pl>

    Witam!

    Jestem na etapie otwierania działalności gospodarczej i związanym z tym
    wyborem konta bankowego. W towar bede zaopatrywać się w UK, dlatego
    interesuja mnie kwestie jak najtanszych sposobow rozliczen z angielska
    strona i jak najtanszych kosztow zwiazanych z opłatą za prowadzenie
    rachunku. Do tej pory przeprowadzilem pare transakcji (zakupy na wlasny
    uzytek) i placilem karta VE z Inteligo. Minusem tego rozwiązania była
    koniecznosc przewalutowywania oraz to, ze inny kurs był w dniu transakcji,
    a inny w dniu sciagniecia inteligowskich blokad.
    Zastanawiam sie tez nad otwarciem konta walutowego w funtach i zasilania go
    wplatami juz w obcej walucie i przesylania dalej z uniknieciem
    przewalutowania. Dochodza jednak wtedy koszty przelewu zagranicznego i
    czasu jego realizacji.
    Oczywiscie konto musi miec obsluge internetowa.
    Czy ktos moze przerabial cos takiego? Jak najlepiej podejsc do tego tematu?

    --
    pozdr