  • 1. Data: 2006-01-04 19:49:45
    Temat: mBank zaświadczenie o spłacie kredytu
    Od: "DomAir" <domair[nospam]@wp.pl>

    Witam wszystkich

    Mam mały problem z mBankiem. Chcę szybko spłacić kredyt odnawialny w ekoncie
    i uzyskać zaświadczenie o tym fakcie. Środki są na koncie, mBank przyjął
    moje wypowiedzenie, ale spłatę kredytu zrobią dopiero na koniec 30 dniowego
    okresu wypowiedzenia. Zaświadczenie jest mi szybko potrzebne do uruchomienia
    następnej transzy kredytu konsolidacyjnego. Czy ma ktoś może pomysł jak
    przyspieszyć sprawę?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    DomAir