  • 1. Data: 2002-10-31 13:23:36
    Temat: Wybory Prezydenckie 2002 Wybieramy Mariana Jurczyka!
    Od: Marian Jurczyk<m...@j...pl>

    Witaj!

    Pragnąć skorzystać z możliwości jakie daje nam Internet chciałbym przypomnieć
    Państwu, że już wkrótce jest druga tur wyborów na Prezydenta miasta Szczecina.
    Jak wiecie startuje w tej turze dwuch kandydatów: Ja oraz E.Runowicz.
    Szanowni Państwo ! Wiecie sami jak wiele złego wyrządziło SLD w naszym kochanym
    mieście. Widzicie jaka jest sytuacja ze stoczniowcami, oraz naszą regionalną
    gospodarką. Nie twierdze, że jestem najlepszym kandydatem, ale wybór pana Runowicza
    na głowę naszego miasta może spowodować falę zapaści gospodarczej, napływ obcego
    kapitału, kolejne procesy oddawania za bezcen naszej polskiej ziemi i naszych
    zakładów pracy. Czyz mozna pozwolic na to aby niemcy wykupili nasze miasto? Czy nie
    dosc mamy swoich problemow aby przyjmowac na nasz karb problemy Unii Europejskiej?
    Szanowni Państwo! Jak wiele wycierpiałem, jaką niewdzięcznością zostałem obdarzony
    sami wiecie. Nie jestem osobą która chce objąć ten urz ąd z partykularnych względów;
    to wynika z mojego wewnętrznego poczucia obowiązku z przyzwoitości z wielkiego
    mandatu zaufania jakim mnie obdarzyliście. Proszę Was o jeszcze jeden wysiłek
    ZAGŁOSÓJCIE na mnie, a gwarantuję Wam, że sprawy w naszym mieście pójdą w lepszym
    kierunku.
    Pamiętajcie! Wasz głos może zadecydować o waszej przyszłości!

    Wasz Prezydent
    Marian Jurczyk

    www.jurczyk.pl
    m...@j...pl

  • 2. Data: 2002-10-31 13:35:21
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2002 13:23:36 +0000 (UTC), Marian
    Jurczyk<m...@j...pl> napisał(a):

    > Pragnšć skorzystać z możliwo?ci jakie daje nam Internet chciałbym przypomnieć
    Państwu, że już wkrótce jest druga tur wyborów na Prezydenta miasta Szczecina.
    No to właśnie straciłeś niektórych wyborców - obstawiam na to, że osoby
    czytające tą grupę, nie będą głosowały na SPAMera
    *PLONK*

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-10-31 13:36:23
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Marian Jurczyk" <m...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Witaj!

    > Marian Jurczyk

    To już gruba przesada. Może Pan chce być prezydentem ale ja nie chcę czytać
    śmieci.

    LeszekR.

  • 4. Data: 2002-10-31 13:37:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 31, 2002 at 02:35:21PM +0100, gornik wrote:

    > No to właśnie straciłeś niektórych wyborców - obstawiam na to, że osoby
    > czytające tą grupę, nie będą głosowały na SPAMera

    A myslisz ze on Twoja czyta? ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-10-31 13:37:13
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    Użytkownik "Marian Jurczyk" <m...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wiecie startuje w tej turze dwuch
    > Czyz mozna pozwolic na to aby niemcy
    > Proszę Was o jeszcze jeden wysiłek ZAGŁOSÓJCIE

    Nie stanowię elektoratu SLD, ale na tego pana nie głosowałbym.
    Prezydent, który nie umie pisać po polsku ??
    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 6. Data: 2002-10-31 13:45:13
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 31, 2002 at 02:37:13PM +0100, Kamil Paszkiewicz wrote:

    > Użytkownik "Marian Jurczyk" <m...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Nie stanowię elektoratu SLD, ale na tego pana nie głosowałbym.

    Hm, Jurczyk z LSD? "Niezalezny Komitet Wyborczy" ... to chyba
    (jeszcze) nie jest LSD.

    ps. Ale po polsku by sie mogl nauczyc.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-10-31 13:47:40
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "gornik" <g...@g...w.pl> wrote in message

> [...]
    > No to właśnie straciłeś niektórych wyborców - obstawiam na to, że osoby
    > czytające tą grupę, nie będą głosowały na SPAMera

    Panowie, rozumiem wasze oburzenie, z powodu takiego SPAM'u,
    ale .. czy przypadkiem to nie bylo celowe, aby wlasnie wywolac
    oburzenie. Tzn. ktos sie podszywa, a na to moglyby wskazywac
    ponizsze dane

    Pinging pf7.szczecin.sdi.tpnet.pl [213.77.182.7] with 32 bytes of data:

    Request timed out.
    Request timed out.
    Request timed out.
    Request timed out.

    Pinging www.jurczyk.pl [213.25.43.153] with 32 bytes of data:

    Reply from 213.25.43.153: bytes=32 time=40ms TTL=240
    Reply from 213.25.43.153: bytes=32 time=50ms TTL=240
    Reply from 213.25.43.153: bytes=32 time=40ms TTL=240
    Reply from 213.25.43.153: bytes=32 time=50ms TTL=240

    Pozdrawiam Dracor.

  • 8. Data: 2002-10-31 13:55:01
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2002 14:47:40 +0100, "Dracor" <d...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]

    > Pinging www.jurczyk.pl [213.25.43.153] with 32 bytes of data:
    > Reply from 213.25.43.153: bytes=32 time=40ms TTL=240

    Nie rozumiem co to ma wspólnego ? Nie mógł wyłączyć komputera w domu ?
    Ale w jednym masz racje - niepotrzebnie zaśmiecamy grupę.
    Proponuje EOT

  • 9. Data: 2002-10-31 13:55:19
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "Dracor" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Reply from 213.25.43.153: bytes=32 time=40ms TTL=240
    > Reply from 213.25.43.153: bytes=32 time=50ms TTL=240

    Wiem, ze nie ladnie odpowiadac samamu sobie :-)), ale chcialem jeszcze
    dodac, ze te adresy IP przynaleza do dwoch roznych firm, pierwszy wiadomo ;-))
    do ktorej, a drugi do niejakiej firmy ALFA, tak przynajmniej twierdzi baza
    RIPE'a.

    Pozdrawiam Dracor.

  • 10. Data: 2002-10-31 13:55:53
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Hm, Jurczyk z LSD? "Niezalezny Komitet Wyborczy" ... to chyba
    > (jeszcze) nie jest LSD.

    Jeszcze raz, bo kolega nie rozumie:

    > Szanowni Państwo ! Wiecie sami jak wiele złego wyrządziło SLD
    Ergo - ten pan NIE JEST z SLD.
    Ja stwierdzam, że:
    > Nie stanowię elektoratu SLD, ale
    MIMO TEGO