  • 1. Data: 2002-10-31 11:09:39
    Temat: "kombinatorstwo" mBanku
    Od: s...@p...wirtualnej_polski.pl (-k a m i l)

    Witam.

    Proszę o kontakt wszystkich, którzy mają wątpliwości, co do
    prawidłowości wyłaniania kandydatów w konkursie
    "mBank Pustelnik Trophy II".

    Interesuje mnie sytuacja, czy:
    - zaniżano liczbę laureatów przez przeciąganie procedury po stronie
    mBanku,
    - nie odnotowywano nadejścia pism ze zgodą na przetwarzanie danych
    osobowych do celów marketingowych,
    - ewentualne inne nieprawidłowości, z którymi się zetknęliście.

    W moim przypadku miały miejsce pierwsze dwa punkty. Szczególnie
    bulwersuje mnie, że mBank twierdzi, że nie dostał mojego listu ze zgodą
    na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych (czyli
    traktują to tak, jakbym tej zgody wcale nie wysłał). Proszę
    o kontakt osoby, które znajdują się w takiej właśnie sytuacji.

    Podjąłem decyzję, że wytoczę sprawę sądową.

    Pożądany pośpiech w związku z upływem terminu wystąpienia do sądu w tej
    sprawie. Proszę zatem o szybką reakcję - razem mamy większą szansę
    wykazać, że w postępowaniu konkursowym miały miejsce nieprawidłowości.

    Banki powinny byc instytucjami zaufania publicznego - reagujmy na
    wszelkie naduzycia tego zaufania.

    pozdr.
    -k a m i l

    Kamil Dorożyński <suhacz3ki-NASERWERZE-wp.pl>

    --
    Uwolnić komputery z sieci!
    [-kamil]

  • 2. Data: 2002-10-31 20:08:42
    Temat: Re: "kombinatorstwo" mBanku
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "-k a m i l" napisał w wiadomości ...
    > Witam.

    (...)

> [...]
    > wykazać, że w postępowaniu konkursowym miały miejsce nieprawidłowości.
    >
    > Banki powinny byc instytucjami zaufania publicznego - reagujmy na

    Boże!!!! Znowu jakiś maniak.
    Poszukaj sobie w archiwum grupy niejakiego "camokillera".
    Ten też zaczynał od scigania organizatorów różnych
    konkursów internetowych. Jak skończył to też w archiwum
    możesz zobaczyć.

  • 3. Data: 2002-10-31 20:52:39
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    :: Poszukaj sobie w archiwum grupy niejakiego "camokillera".
    :: Ten też zaczynał od scigania organizatorów różnych
    :: konkursów internetowych. Jak skończył to też w archiwum
    :: możesz zobaczyć.

    Camokiller też miał na imię Kamil.
    Aktualną od jutra promocję MC (www.3636.pl) prowadzi ta sama firma która
    organizowała tragiczną w skutkach kampanię Inteligo/Władca pierścieni,

    Michał

  • 4. Data: 2002-10-31 21:03:18
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "-k a m i l" <s...@p...wirtualnej_polski.pl> napisał w wiadomości

    From: s...@p...wirtualnej_polski.pl (-k a m i l)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "kombinatorstwo" mBanku
    Date: Thu, 31 Oct 2002 11:09:39 +0000 (UTC)

    Czy to nie camokiller ?????

  • 5. Data: 2002-10-31 21:09:22
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aps5pe$2qe$1@news2.tpi.pl, berdycz wrote:

    > Czy to nie camokiller ?????
    Z czego wnosisz?

  • 6. Data: 2002-11-04 11:59:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ciekaw jestem, czy robili te promocje sami, czy korzystali z uslug agencji
    PRowej/reklamowej - jak to zwykle w takich konkursach bywa?