  • 11. Data: 2002-10-31 14:01:37
    Temat: Re: Wybory Prezydenckie 2002 Wybieramy Mariana Jurczyka!
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 31, 2002 at 02:55:53PM +0100, Kamil Paszkiewicz wrote:

    > Jeszcze raz, bo kolega nie rozumie:

    Wracam pod kamien ;-(

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-10-31 14:08:16
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz"

    chciałem złożyć donosik na tego spamera ale PKW nie podaje na swoich
    stronach żadnego adresu mailowego. W ustawie mają zapisany "kontakt
    telefoniczny" i internet olewają.
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-10-31 14:11:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 31, 2002 at 03:08:16PM +0100, blad wrote:

    > chciałem złożyć donosik na tego spamera ale PKW nie podaje na swoich
    > stronach żadnego adresu mailowego. W ustawie mają zapisany "kontakt
    > telefoniczny" i internet olewają.

    Dziwisz sie? Widziales jak im zbieranie glosow przez internet poszlo? ;-)

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-10-31 20:00:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Dziwisz sie? Widziales jak im zbieranie glosow przez internet poszlo? ;-)

    http://wybory2002.wokiss.pl/?DZIAL=2&ID=49

    Maciej

  • 15. Data: 2002-10-31 21:06:17
    Od: f...@i...pl (Finn)

    > Subject: Wybory Prezydenckie 2002 Wybieramy Mariana Jurczyka!

    Proszę Was o jeszcze
    > jeden wysiłek ZAGŁOSÓJCIE na mnie, a gwarantuję Wam, że sprawy w
    ^

    whatta lol. zaglosowalbym, gdyby startowal na prezydĘta ;)

    --
    Finn

    Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663