    From: Marian Jurczyk<m...@j...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wybory Prezydenckie 2002 Wybieramy Mariana Jurczyka!
    Date: Thu, 31 Oct 2002 13:23:36 +0000 (UTC)

    Witaj!

    Pragnąć skorzystać z możliwości jakie daje nam Internet chciałbym przypomnieć
    Państwu, że już wkrótce jest druga tur wyborów na Prezydenta miasta Szczecina.
    Jak wiecie startuje w tej turze dwuch kandydatów: Ja oraz E.Runowicz.
    Szanowni Państwo ! Wiecie sami jak wiele złego wyrządziło SLD w naszym kochanym
    mieście. Widzicie jaka jest sytuacja ze stoczniowcami, oraz naszą regionalną
    gospodarką. Nie twierdze, że jestem najlepszym kandydatem, ale wybór pana Runowicza
    na głowę naszego miasta może spowodować falę zapaści gospodarczej, napływ obcego
    kapitału, kolejne procesy oddawania za bezcen naszej polskiej ziemi i naszych
    zakładów pracy. Czyz mozna pozwolic na to aby niemcy wykupili nasze miasto? Czy nie
    dosc mamy swoich problemow aby przyjmowac na nasz karb problemy Unii Europejskiej?
    Szanowni Państwo! Jak wiele wycierpiałem, jaką niewdzięcznością zostałem obdarzony
    sami wiecie. Nie jestem osobą która chce objąć ten urz ąd z partykularnych względów;
    to wynika z mojego wewnętrznego poczucia obowiązku z przyzwoitości z wielkiego
    mandatu zaufania jakim mnie obdarzyliście. Proszę Was o jeszcze jeden wysiłek
    ZAGŁOSÓJCIE na mnie, a gwarantuję Wam, że sprawy w naszym mieście pójdą w lepszym
    kierunku.
    Pamiętajcie! Wasz głos może zadecydować o waszej przyszłości!

    Wasz Prezydent
    Marian Jurczyk

    www.jurczyk.pl
    m...@j...pl