  • 21. Data: 2002-10-07 10:00:24
    Temat: Re: Wy tu chwalicie lukasa, a ja ...
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    > PS
    > W tym tygodniu pójdę jeszcze raz - żeby zamknąć to konto, bo 7 zł nie mam
    > zamiaru płacić za taką obsługę

    Spokojnie bylem w oddziale dwa razy otworzyc konto, odebrac karty VE i VC

  • 22. Data: 2002-10-08 06:18:04
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > że będę musiał znów iść do oddziału. I pewnie pójdę, ale zamknąć konto :(
    >
    > Oczywiście pobrali mi już 7 zł za konto, bo jak nie miałem identyfikatora
    > nie chciałem przelać tam kwoty wyższej niż 3K
    >
    > Wygląda na to, że nie będę mógł korzystać z bankomatu BZWBK, który mam w
    > zasadzie wbudowany w mój dom.
    >
    > Echhhhh co za czasy..............
    >
    > Pozdrawiam
    > Mirek
    >
    > PS.
    > Poza tym jak dostosowałem przeglądarkę do zasad lukasa to nie mogłem się

    Wczoraj dostalem karty VE i VC czekalem 8 dni.
    Dobry bank.

  • 23. Data: 2002-10-11 11:11:52
    Od: TMouse <t...@s...x86.info.pl>

    "Miroslaw Choromanski" <t...@m...ae.wroc.pl> wrote in

    > A Wy go tak chwalicie................

    ja nie chwale, konto otworzylem, po jakims czasie zapomnialem hasla
    internetowego, wprowadzilem 3x zle, konto locked

    ok, fajnie, ide do oddzialu (bo telefoniczny kanal mam wylaczony)
    mowie "chce nowe haslo bo zapomnialem"

    - ale my nie mozemy zmieniac hasel!
    > to kto moze?
    - hmmm, stasiu, wiesz?
    > ok, pani poszuka, moze jest gdzies opcja
    - o, jest, ale musi pan podac stare haslo i wprowadzic nowe
    > ?? przeciez mowie ze zapomnialem
    - to ja nie wiem, nie ma na to procedur
    > ze jak? to pewnie mam zamknac konto i otworzyc nowe zeby zmienic haslo?
    - hmm
    > ok, pani sprobuje wcisnac na tej opcji do zmiany hasla
    - ooooo! nic nie trzeba wpisywac, haslo sie wyczyscilo i teraz zaloguje sie
    pan jak za 1 razem, na token tylko

    > i o to K*** chodzilo, nie mozna bylo tak od 1 razu?
    ( pisownia zmieniona ;)
    - ale za 24h pan sprobuje bo to sie przetwarza

    po tygodniu probuje (pojechalem na wakacje)
    3x logowanie na token, locked
    to ja dzienkuje
    teraz od 3 miesiecy konto czeka na zamkniecie ;)
    nadal mi sie nie chce isc do oddzialu...

    TMouse