  • 11. Data: 2002-10-04 12:08:12
    Temat: Re: Wy tu chwalicie lukasa, a ja ...
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    > A kto otwiera konto przez Internet? Poszedlem do oddzialu, zero ludzi,
    > 15 minut i wyszedlem z umowa, kartami ID, tokenem, wydrukiem
    > wszystkich parametrow, identyfikatorow i od tej pory tam nie bylem ani
    > raz i jestem zadowolony.
    > Do oddzialu i tak trzeba isc co najmniej raz wiec po tracic czas na
    > wypelnianie formularza na ekranie - w oddziale robi to pracownik
    > tylko rzuca sie mu dokumentem tozsamosci a w tym czasie mozna sie kawy
    > napic :o)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > oVo

    Masz racje w 100 %, zalozylem konto ekonto-pro w oddziale w 15 minut pijac
    kawe. Dostalem wszystko co trzeba i dzialam. Czekam tylko na VE i VC.

    Pozdrawiam
    Zadowolony klient

  • 12. Data: 2002-10-04 19:14:51
    Od: m...@p...onet.pl

    > A tokena przysylaja poleconym?
    >
    > dokladnie tak przysylaja poczzta
    pozdrowienia
    mkzk

  • 13. Data: 2002-10-05 07:58:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 04 Oct 2002 10:44:14 +0200), RobertS
    <r...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >ktory oddzial we wrocku?
    >odkad wprowadzili prowizje za splaty kredytow to nie widzialem kolejki

    Pewnie był w tych tanich godzinach :-)

    Ale niekoniecznie, bo w Zabrzu kolejki są nadal :-(
    Dużo ludzi z tego korzysta biednych i w zasadzie 5zł czy nie, ratę
    spłacić trzeba...

    >no to jest tak samo jak z mbankiem - jak zakladasz przez internet
    >to czekasz i czekasz

    Niekoniecznie. Mi poszło szybko, ale przed promocjami. Żona zakładała
    w czasie promocji i faktycznie szło wolniej... Ale pewnie teraz znów
    się uspokoiło.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 14. Data: 2002-10-05 09:24:20
    Od: "Mirosław Choromański" <t...@m...ae.wroc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > odkad wprowadzili prowizje za splaty kredytow to nie widzialem kolejki

    No to wejdź do oddziału na Piłsudskiego ...

    > no to jest tak samo jak z mbankiem - jak zakladasz przez internet
    > to czekasz i czekasz

    Ja w mBanku założyłem konto 2 lata temu więc nie było problemów.

    > na szewskiej jest herbata, kolejek brak

    Tak czy inaczej już wiem, że nie będę tam trzymał kasy więc zamknę ekonto
    pro i może otworzę zwykłe ekonto tylko i wyłącznie dlatego, że mam bankomat
    bzwbk 20 metrów od mojej klatki schodowej :)

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 15. Data: 2002-10-05 13:02:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 5 Oct 2002 11:24:20 +0200, "Mirosław Choromański"
    <t...@m...ae.wroc.pl> wrote:

    >Ja w mBanku założyłem konto 2 lata temu więc nie było problemów.

    Cos mi sie wydaje, ze dwa lata temu nie bylo jeszcze mBanku na rynku
    :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 16. Data: 2002-10-05 15:26:58
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Cos mi sie wydaje, ze dwa lata temu nie bylo jeszcze mBanku na rynku
    > :).

    no, to się zgadza: nie było mBanku, nie było problemów z założeniem ;)

  • 17. Data: 2002-10-06 22:06:22
    Od: s...@p...onet.pl

    > ... porządnie opieprzam. Otworzyłem sobie ekonto pro - siuper, przez inet, a
    > jak! Przysłali do mnie umowę więc podpisałem i odniosłem jedną z nich -
    > akurat przechodziłem obok oddziału na Legnickiej we Wrocławiu. SIUPER
    > powiedziano mi, abym telefonicznie to konto uruchomił, ale ... no właśnie
    > osoba, z którą rozmawiałem podała mi zły identyfikator (na pewno ona - była
    > to panienka - bo podała dwie cyfry zamiast jednej).

    OPERATOR PODAJE CI IDENTYFIKATOR, KTÓRY PÓŹNIEJ POWTARZASZ, WIĘC NIE JEST TO
    TAKIE OCZYSWISTE KTO SIĘ POMYLIŁ(A NIE MYLI SIĘ TYLKO JEDEN...)

    PO DRUGIE NIE MUSISZ UDAWAĆ SIĘ DO ODDZIAŁU, PO PROSTY WPISZ DOBRY ID I ZALOGUJ
    SIĘ PO RAZ PIERWSZY I NADAJ SOBIE HASŁO(SPOSÓB OPISANY W INSTRUKCJI).

    CZEŚĆ

  • 18. Data: 2002-10-06 22:43:27
    Od: "Barbara" <p...@n...pl>

> [...]
    > SIĘ PO RAZ PIERWSZY I NADAJ SOBIE HASŁO(SPOSÓB OPISANY W INSTRUKCJI).

    A czemu kotku wrzeszczysz? To ma wzmocnic sile Twojej wypowiedzi?
    :(((( Barbara

    PS
    Lukas jest dosc paskudny, szczegolnie ten 'pro'- szachruja na odsetkach i udaja
    wariatow.
    Mam zwykle ekonto i uzywam go tak, jak bank traktuje mnie, jako klientke. Mam blisko
    'marmurek', zatem wplacam tam pieniadze, ktore
    nastepnie przelewam tam, gdzie ich miejsce docelowe.

  • 19. Data: 2002-10-07 06:59:51
    Od: "Mirosław Choromański" <t...@m...ae.wroc.pl>

    > no, to się zgadza: nie było mBanku, nie było problemów z założeniem ;)

    Czy muszę powiedzieć 22 miesiące temu? Przecież mBank powstał w listopadzie
    '00

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 20. Data: 2002-10-07 07:03:23
    Od: "Mirosław Choromański" <t...@m...ae.wroc.pl>

    Hej

    > OPERATOR PODAJE CI IDENTYFIKATOR, KTÓRY PÓŹNIEJ POWTARZASZ, WIĘC NIE JEST
    > TAKIE OCZYSWISTE KTO SIĘ POMYLIŁ(A NIE MYLI SIĘ TYLKO JEDEN...)

    Otóż czywiste jest to, że powtórzyłem identyfikator tylko nic to nie dało

    > PO DRUGIE NIE MUSISZ UDAWAĆ SIĘ DO ODDZIAŁU, PO PROSTY WPISZ DOBRY ID I
    ZALOGUJ
    > SIĘ PO RAZ PIERWSZY I NADAJ SOBIE HASŁO(SPOSÓB OPISANY W INSTRUKCJI).

    Już byłem po kartę identyfikacyjną i VE

    > CZEŚĆ

    Pozdrawiam
    Mirek

    PS
    W tym tygodniu pójdę jeszcze raz - żeby zamknąć to konto, bo 7 zł nie mam
    zamiaru płacić za taką obsługę