  • 1. Data: 2003-09-27 16:58:06
    Temat: Wscibskie pytanie
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Witam!!!

    Mam jedno pytanie, ktore moze wydac sie wscibskie i natretne, ale w moich
    intencjach takie nie jest. Chodzi mi o naszego grupowego eksperta, czyli
    Michala 'Amre' Macierzynskiego(pozdrowienia i wyrazy szacunku). Otoz
    ILE ON MA KONT BANKOWYCH. Przy grze typu "za duzo na malo" mozna podawac
    takze ilosc swoich kont. Ja dajac dobry przyklad strzelam ze Armra ma 30kont
    (lacznie, z tym ze kazde konto w mBanku i Inteligo) liczy sie osobno. Ja
    posiadam 12...

    Pozdrawiam

    sanula (wystepujacy takze pod pseudo lelek-zalezy z ktorego kompa)

    PS. 'Amra' proszony jest o wstrzymywanie sie od glosu i wskazanie dopiero
    zwyciezcy plebiscytu...., oraz ufundowania i wreczenia mu nagrody;-)

  • 2. Data: 2003-09-27 17:20:06
    Temat: Re: Wscibskie pytanie
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "sanula" <s...@g...pl> wrote in news:bl4fsp$1iv$1@inews.gazeta.pl:

    /ciach.../

> [...]
    > eksperta, czyli Michala 'Amre' Macierzynskiego(pozdrowienia i wyrazy
    > szacunku). Otoz ILE ON MA KONT BANKOWYCH.

    Mysle, ze nie ma specjalnie wielu. Aktualnie ze 3 czy 5 - ale co to kogo
    obchodzi ?

> [...]
    > strzelam ze Armra ma 30kont (lacznie, z tym ze kazde konto w mBanku i
    > Inteligo) liczy sie osobno. Ja posiadam 12...

    Eee, porownaj sie lepiej z Wojtkiem Frabinskim czy innym zbieraczem kart.
    Oni to maja (mieli) ich mnostwo.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-09-27 18:42:31
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    sanula <s...@g...pl> napisał(a):

    Ja dajac dobry przyklad strzelam ze Armra ma 30kont
    > (lacznie, z tym ze kazde konto w mBanku i Inteligo)
    liczy sie osobno.
    Ja stawiam -konta w 7 bankach.Nie liczmy osobnych kont w intaligo i mbanku bo
    to może zmieniać się dość płynnie
    Ja
    > posiadam 12...
    A ja nie napiszę ile mam bo i tak nikogo to nie obchodzi;)

    Pozdrawiam

    Marcin

    http://www.mbank.wizytowka.pl
    http://www.cuf.prv.pl

  • 4. Data: 2003-09-29 08:22:51
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "sanula"
    > strzelam ze Armra ma 30kont
    > (lacznie, z tym ze kazde konto w mBanku i Inteligo) liczy sie osobno. Ja
    > posiadam 12...

    w inteligo mozna sobie tyle kont zrobic w kilkanascie minut więc nie można
    ich liczyć osobno
    - wazne w ilu bankach ma sie konta, ja mam chwilowo w 8 - zamknalem BGZ i VW
    a jeszcze 2 zamkne w Millennium i BHPBK - pozostale 6 mi wystarczy
    *** blad ***