    From: "sanula" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wscibskie pytanie
    Date: Sat, 27 Sep 2003 18:58:06 +0200

    Witam!!!

    Mam jedno pytanie, ktore moze wydac sie wscibskie i natretne, ale w moich
    intencjach takie nie jest. Chodzi mi o naszego grupowego eksperta, czyli
    Michala 'Amre' Macierzynskiego(pozdrowienia i wyrazy szacunku). Otoz
    ILE ON MA KONT BANKOWYCH. Przy grze typu "za duzo na malo" mozna podawac
    takze ilosc swoich kont. Ja dajac dobry przyklad strzelam ze Armra ma 30kont
    (lacznie, z tym ze kazde konto w mBanku i Inteligo) liczy sie osobno. Ja
    posiadam 12...

    Pozdrawiam

    sanula (wystepujacy takze pod pseudo lelek-zalezy z ktorego kompa)

    PS. 'Amra' proszony jest o wstrzymywanie sie od glosu i wskazanie dopiero
    zwyciezcy plebiscytu...., oraz ufundowania i wreczenia mu nagrody;-)