  • 11. Data: 2016-12-01 10:51:31
    Temat: Re: Wreszcie 3D secure w mB
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Chyba bylo, bo niedawno ostrzegali, ze taka zmiane wprowadzaja..

    Raczeniej nie było (tj tylko 5 darmowych) tyle, że jak wdrożyli 3DS to
    nagle tych SMS-ów potrzeba więcej.
    KJ

    QOTD:
    If you're looking for trouble, I can offer you a wide selection.

  • 12. Data: 2016-12-01 10:53:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 1 Dec 2016 00:32:54 -0800 (PST), w
    <9...@g...c
    om>, zaqu
    <r...@g...com> napisał(-a):

    > Dostaniesz smsa z kodem, tak jak przy tradycyjnym przelewie, którego trzeba będzie
    przepisać.

    Mam to w Getinie. Upierdliwe na maxa. Ale przy zakupach z aliexpress nie pyta o
    kod.

  • 13. Data: 2016-12-03 01:36:21
    Od: Wojtek <k...@g...pl>

    El miércoles, 30 de noviembre de 2016, 18:30:14 (UTC-3), MarcinF escribió:

    > Konieczność sięgania po telefon i czekania na sms wkurza tym bardziej
    > im częściej się korzysta z karty. Jak ktoś płaci kartą od święta
    > i wyjmuje specjalnie kartę z portfela po to by przepisywać z niej
    > numerki, to raczej nie odczuje wielkiej różnicy.

    Dunno - karty używam dosyć często (dane karty wpisuję z pamieci), kod na telefonie
    (który leży obok klawiatury) przychodzi zanim pojawi się strona na którą trzeba go
    wpisać, stosowa aplikacja powoduje że telefon się od razu wybudza i wyświetla
    powiększony kod (dodatkowo pogrupowany) więc proces nie jest jakoś znacznie wydłużony
    a przynajmniej jest pewność, że ktoś nie zrobi kuku...

  • 14. Data: 2016-12-03 08:50:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 1 Dec 2016 00:32:54 -0800 (PST), zaqu <r...@g...com>
    wrote:
    > Dostaniesz smsa z kodem, tak jak przy tradycyjnym przelewie,
    którego t
    > rzeba będzie przepisać.

    Na zakupy trzeba bedzie chodzić z komórką?? Żartujesz prawda?

    --
    Marek

  • 15. Data: 2016-12-03 09:00:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marek <f...@f...com> writes:

    > którego t
    >
    > Na zakupy trzeba bedzie chodzić z komórką?? Żartujesz prawda?

    Może trzeba poczytać? 3DS jest do zakupów zdalnych.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 16. Data: 2016-12-03 17:49:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 03 Dec 2016 09:00:14 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Może trzeba poczytać? 3DS jest do zakupów zdalnych.

    A do zakupow lokalnych jest blik, naklejka lub NFC :-)

    Tylko ci cholerni klienci nie chca korzystac z nowoczesnych
    technologii i w dodatku nie chca zabierac telefonu na zakupy :-)

    J.

  • 17. Data: 2016-12-03 23:00:22
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2016-12-03 o 01:36, Wojtek pisze:

    > a przynajmniej jest pewność, że ktoś nie zrobi kuku...

    To utrudnienie dla klienta jest zabezpieczeniem banku,
    a jak ktoś zrobi kuku to klient będzie na przegranej pozycji.

    Banki i organizacje płatnicze nie nadążają za rozwojem technologii
    i ewolucją zagrożeń, tego typu zabezpieczenie było dobre 10 lat temu.

    Ty masz telefon obok klawiatury, tymczasem klawiatury stają
    się zabytkami bo coraz więcej transakcji dokonuje się ze smartfonów,
    dlatego sms nie jest już dodatkowym kanałem zabezpieczającym.

  • 18. Data: 2016-12-04 00:37:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 2 Dec 2016 16:36:21 -0800 (PST), w
    <6...@g...c
    om>, Wojtek
    <k...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    powiększony kod (dodatkowo pogrupowany) więc proces nie jest jakoś znacznie wydłużony
    a przynajmniej jest pewność, że ktoś nie zrobi kuku...

    Przy zakupach z aliexpress także?

  • 19. Data: 2016-12-04 20:29:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" o1mq59$lf4$...@s...man.poznan.pl

    > zaczyna się...jak kiedyś z przelewami za 50 gr

    A kończy -- wiśniami...

  • 20. Data: 2016-12-04 20:31:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1stul2inuxswq$.u8shykup9oms$....@4...net

    > A do zakupow lokalnych jest blik, naklejka lub NFC :-)

    > Tylko ci cholerni klienci nie chca korzystac z nowoczesnych
    > technologii i w dodatku nie chca zabierac telefonu na zakupy :-)

    Nie każdy ma telefon z NFC -- ja nie mam.