  • 1. Data: 2016-11-29 22:53:25
    Temat: J.F. 10tys szykuj
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://www.partiakorwin.pl/robert-grzechnik-wladza-
    sie-ulatnia-ale-dlug-zostaje/
    Wrocław jak Detroit;)

  • 2. Data: 2016-11-30 10:28:21
    Temat: Re: J.F. 10tys szykuj
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:cb9d4ac3-6677-424d-b010-e5bf1e913c06@go
    oglegroups.com...
    >https://www.partiakorwin.pl/robert-grzechnik-wladza
    -sie-ulatnia-ale-dlug-zostaje/
    >Wrocław jak Detroit;)

    No ba, "Wroclaw swoj widze ogromny", a to kosztuje.
    Zachcialo sie Euro, ESK, Expo ... dobrze ze nie przyznali, metro.

    Przy czym
    -dzieki Euro mamy obwodnice, czy warto bylo wydac miliard na nowy
    stadion ? Hm ...

    -myslisz, ze innych miastach lepiej ? Tez jest spory dlug.
    -ile dodatkowych tys mam ja i Ty z powodu dlugu panstwowego ?

    -najgorsze, ze nie wiadomo jaki dokladnie, bo sie prezydent wycwanil,
    oficjalny dlug jest w normie, ponizej 60% przychodow, ale sa dlugi
    spolek miejskich, prezydent np sprzedal budynek urzedu bankowi i go
    zaraz wylisingowal - zadluzenia nie ma, teraz placi czynsz, a kto
    wie, czy dzieki temu nie tylko zyskal gotowke, ale mozliwosc dalszego
    zadluzenia - wszak przychody wzrosly o kilkadziesiat mln.

    -w sumie to nie wiem jak go oceniac, bo jak sie slucha urzednikow ...
    to nie wiem - nakrecal ich do poronionych pomyslow, czy pozwalal je
    snuc, ale nie pozwalal realizowac.

    Politycznie to bedzie sie dzlalo, ale to za pare lat, na razie nie
    odchodzi.

    Za to co inne mnie ciekawi - co bedzie dalej robil, bo jak ostanio
    patrzylem, to oszczednosci nie zgromadzil duzych.
    Ciekawe na co wydal, bo pensje ma bardzo dobra ... ech te zony :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-12-03 20:00:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 listopada 2016 10:28:23 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    -sie-ulatnia-ale-dlug-zostaje/

    > No ba, "Wroclaw swoj widze ogromny", a to kosztuje.

    "Jaka jest skala zadłużenia Wrocławia? KOSMICZNA. Zobrazujemy wam to na konkretnym
    przykładzie. Mianowicie misja "New Horizons", której celem było m.in. zbadanie
    Plutona, a także obiektów w pasie Kuipera (czyli odwiedzenie odległych zakątków
    naszego Układu Słonecznego w odległości 4-5 mld km od Ziemi, a nawet znacznie dalej),
    to koszt około 720 mln dolarów. Nawet przy dzisiejszym, bardzo wysokim kursie dolara,
    to wciąż połowa tego, na ile zadłużony jest Wrocław (6 mld zł). Owszem, Pan
    Dutkiewicz twierdzi, że imprezy takie jak ESK, czy World Games mają na celu promocję
    miasta... Zapytajcie jednak losowego mieszkańca Japonii, Rosji, Kanady, Australii czy
    RPA, o czym słyszeli: o Wrocławiu, czy o misji "New Horizons". Wówczas dowiecie się,
    jak skutecznie są to wydane pieniądze."

  • 4. Data: 2016-12-03 23:31:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" b...@g...co

[...]

    Zapytaj polskiego Ukraińca. ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=9pCn0L961es

  • 5. Data: 2016-12-04 17:12:57
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 03.12.2016 o 20:00, Kris pisze:
    > Jaka jest skala zadłużenia Wrocławia? KOSMICZNA.

    Koszt satelity PW-Sat to ok. 200 tysięcy złotych. O niech to kule biją,
    jestem zadłużony KOSMICZNIE! Nawet nie pół, jak Wrocław!

    --
    Alf/red/

  • 6. Data: 2016-12-04 19:22:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Alf/red/" o21faa$lfm$...@n...news.atman.pl

    > Koszt satelity PW-Sat to ok. 200 tysięcy złotych.
    > O niech to kule biją, jestem zadłużony KOSMICZNIE!
    > Nawet nie pół, jak Wrocław!

    https://www.youtube.com/watch?v=alMsULPikiY
    https://youtu.be/alMsULPikiY?t=1086
    widać przedmioty i ludzi z odległości kilku centymetrów

    [O niech to kule biją, ja też widzę ludzi z odległości
    kilku centymetrów -- mam KOSMICZNIE widzenie]

  • 7. Data: 2016-12-04 19:33:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o21msp$pb9$...@n...news.atman.pl

    > "Alf/red/" o21faa$lfm$...@n...news.atman.pl

    > https://www.youtube.com/watch?v=alMsULPikiY

    Szukając tego filmu natknąłem się na TVTrwam -- tam też było
    kosmicznie, a dokładniej -- o kosmicznej pustce, zwanej próżnią.
    ZTCZ -- wg zaproszonego profesora próżnia jest pomiędzy protonem
    i elektronem, nie zaś w kosmosie. :)

    Profesor odpowiadał pytającemu widzowi.

    -=-

    IMO w każdej próżni zawsze są (albo choć -- muszą być) jakieś
    siły -- ale niekoniecznie ;) jest tam energia czy materia...

    Pytający zaś uważał (jak zrozumiałem) że w próżni jest materia.

    http://tv-trwam.pl/na-zywo

    Gdyby rejestracyjny obowiązek miaU swe miejsce latem -- zapewne
    niejedna rodzina oglądałaby TVTrwam na ławce w parku (jak kiedyś
    zapowiadałem) dzięki okołorejestracyjnym bonusom (czego już nie
    przewidziałem) Orange...

    Za jakiś czas DVB-T (jaką znamy obecnie) zniknie z powierzchni Ziemi. :)

  • 8. Data: 2016-12-05 17:01:11
    Od: v...@g...com

    użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Pytający zaś uważał (jak zrozumiałem) że w próżni jest materia.

    Co cię naszło na filozofowanie?
    Próżnia to tylko mniejsze zagęszczenie pierwiastków.
    hPa 10-7...10-16

    W temacie zaś, Soros mówił: dług państwa to podstawa rynków finansowych.
    https://youtu.be/prbHcXCGjNo?t=2m30s

  • 9. Data: 2016-12-06 12:17:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <v...@g...com> e...@g...co

    > Pytający zaś uważał (jak zrozumiałem) że w próżni jest materia.

    : Co cię naszło na filozofowanie?

    Kule bijące u Alf/red/a.