  • 1. Data: 2016-11-29 23:12:16
    Temat: Wreszcie 3D secure w mB
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Dzisiaj w skrzynce w spamie od mB przyszła informacja, że wkrótce mają
    włączyć 3D Secure na kartach w mB.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2016-11-30 00:45:34
    Temat: Re: Wreszcie 3D secure w mB
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2016-11-29 o 23:12, Marcin pisze:

    > Dzisiaj w skrzynce w spamie od mB przyszła informacja, że wkrótce mają
    > włączyć 3D Secure na kartach w mB.

    Wreszcie? Czekałeś na wprowadzenie utrudnień w korzystaniu z kart?

  • 3. Data: 2016-11-30 15:09:05
    Od: Wojtek <k...@g...pl>

    El martes, 29 de noviembre de 2016, 20:47:00 (UTC-3), MarcinF escribió:

    > Wreszcie? Czekałeś na wprowadzenie utrudnień w korzystaniu z kart?

    Tak bardzo utrudnia Ci to życie? Ja tam sobie akurat dodatkowe potwierdzenie
    chwalę...

  • 4. Data: 2016-11-30 15:13:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    escribió:

    >Tak bardzo utrudnia Ci to życie? Ja tam sobie akurat dodatkowe
    >potwierdzenie chwalę...

    A to zalezy, co sie robi.
    Wielu moze utrudniac, a jeszcze ich nikt nie prekrecil, to nie widza
    potrzeby.

    A spojrz na taki BZ ... tylko 5 hasel SMS miesiecznie teraz bezplatne.

    J.

  • 5. Data: 2016-11-30 16:10:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-11-30 o 15:13, J.F. pisze:

> [...]
    > potrzeby.
    >
    > A spojrz na taki BZ ... tylko 5 hasel SMS miesiecznie teraz bezplatne.

    a o tych opłatach za wypłaty z bankomatów (kwoty <100 zł) też słyszeliście?

    zaczyna się...jak kiedyś z przelewami za 50 gr

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2016-11-30 22:28:48
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2016-11-30 o 15:09, Wojtek pisze:

    > Tak bardzo utrudnia Ci to życie? Ja tam sobie akurat dodatkowe potwierdzenie
    chwalę...

    Konieczność sięgania po telefon i czekania na sms wkurza tym bardziej
    im częściej się korzysta z karty. Jak ktoś płaci kartą od święta
    i wyjmuje specjalnie kartę z portfela po to by przepisywać z niej
    numerki, to raczej nie odczuje wielkiej różnicy.

  • 7. Data: 2016-12-01 00:05:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 30 Nov 2016 15:13:24 +0100, J.F. napisał(a):

    > A spojrz na taki BZ ... tylko 5 hasel SMS miesiecznie teraz bezplatne.

    To przez jakiś czas było inaczej? Bo już w okolicach 2000 roku tak było.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2016-12-01 00:06:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Nov 2016 06:09:05 -0800 (PST), Wojtek
    <k...@g...pl> wrote:
    > Tak bardzo utrudnia Ci to życie? Ja tam sobie akurat dodatkowe
    potwier
    > dzenie chwalę...

    Moment, tu trzeba brudzie coś fodatkowo potwierdzac przy każdej
    transakcji kartą?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2016-12-01 09:32:54
    Od: zaqu <r...@g...com>

    Dostaniesz smsa z kodem, tak jak przy tradycyjnym przelewie, którego trzeba będzie
    przepisać.

  • 10. Data: 2016-12-01 10:46:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    et...

    >To przez jakiś czas było inaczej? Bo już w okolicach 2000 roku tak
    >było.

    Chyba bylo, bo niedawno ostrzegali, ze taka zmiane wprowadzaja..

    J.