  • 1. Data: 2016-11-29 17:59:37
    Temat: Strażnik Przyszłości NN
    Od: b...@g...com

    Wiem, wiem, to nie jest oferta bankowa i pl.pregierz się należy :) Może jednak ktoś
    będzie chciał zapoznać się z opisem. Na stronie http://bankomaniacy.pl z reguły
    opisywane są promocje bankowe, a ponieważ były pytania o Strażnika NN, to je
    opisaliśmy. A w ramach oferty NN do zdobycia nawet do 500 zł premii, więcej na
    stronie:
    http://bankomaniacy.pl/500-zl-na-dziecko-straznik-pr
    zyszlosci-nationale-nederlanden/
    na którą oczywiście zapraszamy pisząc z nowego loginu (poprz. kontodogrup).

  • 2. Data: 2016-11-30 12:05:12
    Temat: Re: Strażnik Przyszłości NN
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 29.11.2016 o 17:59, b...@g...com pisze:
    > Wiem, wiem, to nie jest oferta bankowa

    Niezbyt dobrze to świadczy o piszącym.
    Niemniej zajrzałem do linkowanego artykułu, zacząłem czytać i kiedy
    przeczytałem "żaden z współautorów bloga nie posiada tego produktu"
    odechciało mi się. Dlaczego nieuki odczuwają potrzebę epatowania swoim
    nieuctwem? :/
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 3. Data: 2016-11-30 12:13:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >przeczytałem "żaden z współautorów bloga nie posiada tego produktu"
    >odechciało mi się. Dlaczego nieuki odczuwają potrzebę epatowania

    Do przeanalizowania oferty nie trzeba jej kupic.

    J.

  • 4. Data: 2016-11-30 13:21:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Chaotyczny ten artykuł, poza tym nadużywanie bolda sugeruje,
    że czytelnik jest debilem i trzeba mu podkreślać co drugie słowo.

    L.

  • 5. Data: 2016-11-30 15:05:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 12:13, J.F. pisze:
    > Do przeanalizowania oferty nie trzeba jej kupic.

    Przecież ja nie o tym, tylko o nieuctwie!
    Nie zauważyłeś? Wyraźnie przytoczyłem: "tego _produktu_".
    Matoły nie przeczytały chyba żadnej książki przez całe swoje życie.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 6. Data: 2016-11-30 17:23:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 listopada 2016 15:06:05 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Przecież ja nie o tym, tylko o nieuctwie!
    > Nie zauważyłeś? Wyraźnie przytoczyłem: "tego _produktu_".
    > Matoły nie przeczytały chyba żadnej książki przez całe swoje życie.
    Już kedyś to Tobie tłumaczyłem ale widać odporny na wiedze jesteś-
    o usługach bankowych jak najbardziej można mówić "produkty"

  • 7. Data: 2016-11-30 18:52:21
    Od: b...@g...com

    W dniu środa, 30 listopada 2016 12:05:46 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
> [...]
    > przeczytałem "żaden z współautorów bloga nie posiada tego produktu"
    > odechciało mi się. Dlaczego nieuki odczuwają potrzebę epatowania swoim

    To lepiej ściemnić: "tak, mam produkt od x lat, super oferta" i np. wyłożyć się na
    pierwszym lepszym pytaniu? - chyba nie o to chodzi? A czy brak produktu to objaw
    nieuctwa? - jeżeli tak uważasz, to niech tak ci będzie, nie zamierzam z tym
    polemizować.

  • 8. Data: 2016-11-30 18:54:18
    Od: b...@g...com

    W dniu środa, 30 listopada 2016 13:21:24 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Chaotyczny ten artykuł, poza tym nadużywanie bolda sugeruje,
    > że czytelnik jest debilem i trzeba mu podkreślać co drugie słowo.

    zgadzam się z tym boldem i dziękuję za uwagę, będzie poprawione.

  • 9. Data: 2016-11-30 20:33:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 17:23, Kris pisze:
    > o usługach bankowych jak najbardziej można mówić "produkty"

    Nie kompromituj się.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 10. Data: 2016-11-30 21:35:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 listopada 2016 20:33:41 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Nie kompromituj się.

    Uzasadnij.