eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Wracając do sprawy uzależnienia zawarcia umowy supermarketu funduszy mBank od zgody na otrzywywanie informacji handlowych

  • 1. Data: 2003-10-28 20:14:52
    Temat: Wracając do sprawy uzależnienia zawarcia umowy supermarketu funduszy mBank od zgody na otrzywywanie informacji handlowych
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Jakiś czas temu pisałem tu o tym, że w mBanku odmówili mi uruchomienia
    supermarketu funduszy inwestycyjnych z tego powodu, że na formularzu
    zamówienia wykreśliłem punkt dotyczący zgody na otrzymywanie infomacji
    handlowych. Zareklamowałem sprawę na nLinii i zadysponowałem, żeby
    odpowiedzieli mi pisemnie. Niedawno otrzymałem od nich pocztą nowy
    formularz zamówienia. Nie zawiera on punktu dotyczącego zgody na
    otrzymywanie informacji handlowych. Otrzymałem też kopertę zaadresowaną
    i opłaconą przez nich, aby odesłać wypełniony formularz. Trochę długawo
    to trwa, ale w sumie trzeba przyznać, że sensowne załatwienie sprawy.