  • 1. Data: 2003-10-28 20:32:34
    Temat: Kredyt studencki(preferencyjny) - jaki bank ?
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Mam pytanie odnośnie kredytu studenckiego, jaki bank najlepiej wybrać?
    Czy w każdym oprocentowanie jest na takim samym poziomie?
    Przeglądałem trochę ofert i wydaje mi się że najlepiej złożyć dokumenty w PKO
    BP.
    Jak wygląda sprawa z poręczycielami, jakiego rzędu muszą mieć zarobki gdzieś
    czytałem że 4000 to mało?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2003-10-29 00:37:44
    Temat: Re: Kredyt studencki(preferencyjny) - jaki bank ?
    Od: "Rachwalski A" <r...@g...pl>

    nie wiem czy jeszcze gbg posredniczy w udzielaniu tego kredytu ale jesli tak
    to bierz gdziekolwiek byle nie tam
    maja straszny balagan
    klientow traktuja jak zlo konieczne
    ogolnie nie polecam (przyklad opisalem kilka postow nizej)
    pozdawiam

    PS. Brat ma w bgz i sobie chwali

  • 3. Data: 2003-10-29 07:22:28
    Od: "uzi" <u...@g...pl>

    > PS. Brat ma w bgz i sobie chwali

    Siostra ma też w BGŻ i nie narzeka.

  • 4. Data: 2003-10-29 09:57:46
    Od: "Losiuu" <l...@p...fm>

    > Siostra ma też w BGŻ i nie narzeka.

    Ja mam w bgz jest ok, ale za prowadzenie konta 4 zl miesiecznie kasuja.

    Pozdr
    Losiuu

  • 5. Data: 2003-10-30 23:50:16
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie odnośnie kredytu studenckiego, jaki bank najlepiej wybrać?
    > Czy w każdym oprocentowanie jest na takim samym poziomie?

    Generalnie zasady kredytu studenckiego są identyczne we wszystkich bankach
    które go obsługują. Inaczej tylko liczą zdolność kredytową całej rodziny.
    Muszą być poreczyciele a jeśli nie ma to poręczyć może BGK (jest za to chyba
    jakaś prowizja). Jest też max limit dochodów na głowę w rodzinie - krezusi
    nie dostają tego kredytu.

    --
    Jaca