  • 1. Data: 2003-10-28 18:31:30
    Temat: Strona z porownaniem oferty Bankow - szukam
    Od: "s." <s...@A...onet.pl>

    Witam

    Czy jest jakaś profesjonalna strona na której mógłbym porównać oferty Banków
    zarówno marmurków jak i internetowych ?

    WAŻNE: informacje musza być aktualizowane w miare czesto, tak bym nie musial
    odwiedzac stron macierzystych bankow.

    Moze mi ktos z grupowiczow cos polecic, czy lepiej grzebac u zrodla ?

    Sebastian

  • 2. Data: 2003-10-28 18:55:25
    Temat: Re: Strona z porownaniem oferty Bankow - szukam
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    s. <s...@A...onet.pl> wrote:
> [...]
    > musial odwiedzac stron macierzystych bankow.
    >
    > Moze mi ktos z grupowiczow cos polecic, czy lepiej grzebac u zrodla ?

    Bankier.pl

  • 3. Data: 2003-10-29 06:30:34
    Od: "s." <s...@A...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bnme35$f6m$1@news.onet.pl...
    > Bankier.pl

    niestety.
    srednio swieza tzn wiekszosc jest ok. ale nie ma detali.
    tak czy inaczej, przyda sie i taka

    Sebastian

  • 4. Data: 2003-10-29 07:49:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    s. <s...@A...onet.pl> wrote:
    > srednio swieza tzn wiekszosc jest ok. ale nie ma detali.
    > tak czy inaczej, przyda sie i taka

    A ktore sa stare i jaki detali nie ma? Tak z ciekawosci?