  • 1. Data: 2003-10-28 17:59:02
    Temat: Polskie karty prepaidowe?
    Od: "MiComp" <m...@w...pl>

    Czy prócz ING Śląskiego są jakiekolwiek przedpłacone na rynku?
    Z innej beczki: Czy prócz kart mBanku, Multibanku i Inteligo są na rynku
    jakiekolwiek *płaskie* karty, które są akceptowane w transakcjach
    internetowych?

    Szukam karty (fajnie byłoby gdyby przedpłaconej) PŁASKIEJ, którą mógłbym
    całkowicie bezpiecznie płacić w internecie. Chętnie też anonimowo .
    Z tego co wiem, to w Eurolandzie mało jest takich kart. Może amerykańskie
    przedpłacone możnabyłoby wykorzystać? Wiecie coś? Da się taką zamówić?

    Z góry dzięki
    pzdr

  • 2. Data: 2003-10-28 21:19:32
    Temat: Re: Polskie karty prepaidowe?
    Od: k...@W...onet.pl

> [...]
    > Z tego co wiem, to w Eurolandzie mało jest takich kart. Może amerykańskie
    > przedpłacone możnabyłoby wykorzystać? Wiecie coś? Da się taką zamówić?

    Takich kart prepaid na calym swiecie jest pelno ( i sa to Visa Classic i
    MasterCard ). Wpisz tylko w google prepaid visa lub prepaid mastercard a
    bedzie tego od ...

  • 3. Data: 2003-10-28 21:53:13
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Czy prócz ING Śląskiego są jakiekolwiek przedpłacone na rynku?

    W pl? Hm, jakos nikt o tym nie wspominal z tego co pamietam

    > Z innej beczki: Czy prócz kart mBanku, Multibanku i Inteligo są na rynku
    > jakiekolwiek *płaskie* karty, które są akceptowane w transakcjach
    > internetowych?

    Electron Fortisa i chyba DB - bylo o tym ostatnio, poszukaj

    > Szukam karty (fajnie byłoby gdyby przedpłaconej) PŁASKIEJ, którą mógłbym
    > całkowicie bezpiecznie płacić w internecie. Chętnie też anonimowo .

    Bezpiecznie mozna generalnie kazda karta... A anonimowo?

    Pozdr.,
    Piotr