  • 1. Data: 2008-11-21 19:51:36
    Temat: Wlasciciel Getinu i Noble wyprasza z konferencji prasowej niewygodna dziennikarke
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Glowny wlasciciel Getinu i Noble Banku wyprasza z konferencji prasowej
    niewygodna dziennikarke:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69806,59691
    87,Leszek_Czarnecki_wyrzucil_dziennikarke__Rz__z_kon
    ferencji.htmlCzyzby

    Prowy strzal w stope? Nieprzychylnosc dziennikarzy przez jakis
    czas chyba gwarantowana.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-11-21 19:58:59
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Marcin" news:gg73g8$d2j$1@inews.gazeta.pl

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69806,59691
    87,Leszek_Czarnecki_wyrzucil_dziennikarke__Rz__z_kon
    ferencji.htmlCzyzby

    Nie wiem jak u szanownego grona, ale u mnie ów strona nie chce się
    otwierać...

  • 3. Data: 2008-11-21 20:02:37
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gg73ak$87a$1@news.interia.pl, *Piotr Karski* wrote:

    > Nie wiem jak u szanownego grona, ale u mnie ów strona nie chce się
    > otwierać...

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69806,59691
    87.html

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-11-21 20:52:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Prowy strzal w stope? Nieprzychylnosc dziennikarzy przez jakis
    > czas chyba gwarantowana.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Rzepa napisała o nim, że był agentem to teraz nie ma ochoty z nimi gadać...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-11-22 07:52:09
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 21 Nov 2008 21:52:51 +0100, RobertS napisał(a):

    > Rzepa napisała o nim, że był agentem to teraz nie ma ochoty z nimi
    > gadać...

    Nie za bardzo jestem na czasie, bo nie oglądam TV, nie czytam gazet ani
    "poczytnych portali", więc zapytam: łobraził się, bo być może prawdę
    napisali czy jak?

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-11-22 23:20:12
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:4927ba29$0$29391$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Nie za bardzo jestem na czasie, bo nie oglądam TV, nie czytam gazet
    > ani
    > "poczytnych portali", więc zapytam: łobraził się, bo być może prawdę
    > napisali czy jak?

    Pono obraził się bo wysłal im sprostowanie a oni go nie opublikowali
    razem z artykułem, choć mieli...

    Sławek

  • 7. Data: 2008-11-23 07:11:48
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 23 Nov 2008 00:20:12 +0100, Slavekk napisał(a):

    > Pono obrazi? sie bo wys?al im sprostowanie a oni go nie opublikowali
    > razem z artyku?em, choae mieli...

    Znaczy, że miał sprostowanie do artykułu, który się jeszcze nie ukazał?

    Xenocide

  • 8. Data: 2008-11-23 17:06:43
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ferencji.htmlCzyzby

    > Nie wiem jak u szanownego grona, ale u mnie ów strona nie chce się

    Końcówka linku wygląda tak: z_konferencji.htmlCzyzby
    Raczej nietrudno się domyślić, że "Czyzby" trzeba wykasować...

    Piotr

  • 9. Data: 2008-11-23 19:20:03
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    ...i nie umiem korzystać z Google...

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 10. Data: 2008-11-23 20:52:36
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:49290234$0$29477$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Znaczy, że miał sprostowanie do artykułu, który się jeszcze nie
    > ukazał?

    No tak, a co w tym dziwnego?
    Przecież to był artykuł o nim.

    Sławek