  • 1. Data: 2008-11-21 18:11:49
    Temat: [Alior] Zakonczenie Konkursu i premiera reklamy Konta z lokata nocna
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    No to zgodnie z przewidywaniami... konto bezplatne - za karte trzeba placic
    ;-)
    mail wlasnie przyszedl:

    ------------------
    Szanowni Państwo!

    Z przyjemnością informujemy, że już w najbliższy wtorek, 25 listopada 2008
    r., zakończymy przyjmowanie nowych zgłoszeń w naszym Konkursie i
    opublikujemy ostatnie pytanie konkursowe. Tym samym Konkurs "Zbuduj z nami
    nowy bank!" dobiegnie końca. Po udzieleniu odpowiedzi na ostatnie pytanie na
    portalu pojawi się pole na wpisanie numeru PESEL, niezbędnego do
    potwierdzenia tożsamości Uczestnika Konkursu podczas otwierania jego
    rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego. Po wypełnieniu tego pola będą
    Państwo mogli otworzyć konto osobiste z lokatą nocną w Alior Banku - zarówno
    bezpośrednio w dowolnym oddziale, jak i przez Internet lub telefon - i
    otrzymać nagrody konkursowe.
    Uprzejmie informujemy, że w celu odebrania nagród należy w ciągu 30 dni od
    zakończenia Konkursu założyć w Alior Banku rachunek
    oszczędnościowo-rozliczeniowy w złotych. Bezpłatne prowadzenie konta, o
    którym pisaliśmy na stronach Konkursu, dotyczy oferty Konta z lokatą nocną.
    Inne zalety tego produktu to darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w
    Polsce i na całym świecie (opłata za debetową kartę płatniczą to jedyne 3 zł
    miesięcznie) oraz lokata nocna, na której maksymalnie połowa środków z konta
    zarabia każdej nocy 11% w skali roku. Właściciel konta sam ustala kwotę,
    jaka zawsze - również w nocy - będzie do jego dyspozycji.
    Alternatywą dla Konta z lokatą nocną w ofercie Alior Banku jest Konto
    zakupowe z usługą cash back, polegającą na tym, że Bank zwraca właścicielowi
    konta 1% kwoty każdej transakcji bezgotówkowej, dokonanej kartą płatniczą.
    Opłata miesięczna za to konto wynosi 7 zł. Więcej informacji o ofercie
    znajdą Państwo na naszym portalu, pod adresem http://www.aliorbank.pl, a
    także na naszych stronach promocyjnych, przygotowanych w ramach aktualnie
    prowadzonej kampanii reklamowej, zamieszczonych pod adresem
    http://zapraszamy.aliorbank.pl.
    Już w najbliższą niedzielę wystartuje telewizyjna kampania reklamowa Konta z
    lokatą nocną. Dziękując za Państwa wkład w powstanie Alior Banku, ponownie
    udostępniamy Państwu możliwość obejrzenia naszego nowego spotu reklamowego
    jeszcze przed jego premierą w telewizji - w tym celu zapraszamy do naszego
    kanału na portalu YouTube, dostępnego pod adresem
    http://pl.youtube.com/aliortv.

    Z poważaniem,
    Zespół Alior Banku

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2008-11-21 18:30:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No to zgodnie z przewidywaniami... konto bezplatne - za karte trzeba
    > placic ;-)
    > mail wlasnie przyszedl:

    czyli standardowa oferta + 100 zł, nie wierzyłem, że karta będzie
    gratis, poza tym i tak mam zamiar szybko z niej zrezygnować więc ten
    koszt mnie nie przeraża

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-11-21 18:32:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > czyli standardowa oferta + 100 zł, nie wierzyłem, że karta będzie
    > gratis, poza tym i tak mam zamiar szybko z niej zrezygnować więc ten
    > koszt mnie nie przeraża

    Czy konto można zdalnie założyć?
    Bo jeśli nie to nawet nie wiem czy mi się chce tracić czas dla tej 100-ki
    KJ

  • 4. Data: 2008-11-21 18:55:28
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

  • 5. Data: 2008-11-21 18:57:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-21, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > czyli standardowa oferta + 100 zł, nie wierzyłem, że karta będzie
    > gratis, poza tym i tak mam zamiar szybko z niej zrezygnować więc ten
    > koszt mnie nie przeraża

    No taka standardowa to znowu nie jest. 3 zł za bezpłatne bankomaty?
    Za darmo można to wykręcić w Nordei (> 1500 dochodu wpływów AFAIK)
    i w Aquariusie (> 12 000 wpływów miesięcznie). Nie powiedziałbym,
    że to taki standard. Mnie osobiście się podoba ichnie konto do DG,
    tylko jeszcze mi kursów walut brakuje do tzw. pełni szczęścia. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2008-11-21 19:39:04
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    darnok pisze:

    > nocną. Inne zalety tego produktu to darmowe wypłaty ze wszystkich
    > bankomatów w Polsce i na całym świecie (opłata za debetową kartę
    > płatniczą to jedyne 3 zł miesięcznie) oraz lokata nocna, na której

    Ciekawe, czy mozna zalozyc bez karty.

    p.

  • 7. Data: 2008-11-21 19:51:30
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pią, 21 lis 2008 o 20:39 GMT, perszing napisał(a):

    > Ciekawe, czy mozna zalozyc bez karty.

    mozna

    Pozdrawiam
    Brzezi