  • 1. Data: 2008-11-21 19:57:42
    Temat: Getinbank & system transakcyjny
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Witam.
    Rozważam dość poważnie założenie konta internetowego w getinbanku.
    W związku z tym mam do szanownego grona następujące pytania:
    1. Czy system getinbanku jest w 100% online'owy - coś jak mBank albo
    Multibank?
    2. Czy często nie działa?
    3. Czy transakcje dokonane kartą debetową są widoczne w systemie zaraz po
    ich dokonaniu czy też pojawiają się w nim z opóźnieniem?
    4. Jak są zabezpieczane operacje dokonywane za pośrednictwem systemu
    getinbanku - hasła SMS, TANy (jeżeli tak, to ile list z hasłami dostaje
    klient), Token?

    Pozdrawiam, dziękując z góry za informacje.

  • 2. Data: 2008-11-21 21:11:01
    Temat: Re: Getinbank & system transakcyjny
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > 4. Jak są zabezpieczane operacje dokonywane za pośrednictwem systemu
    > getinbanku - hasła SMS, TANy (jeżeli tak, to ile list z hasłami dostaje

    Uzywam konta praktycznie tylko do zakladania lokat, bez karty.

    Ad.2 Czasami jest off-line przez sobote i niedziele,
    Ad.4 Dostajesz tabelke (karte) z kodami wielokrotnymi, system do
    potwiedzania zada losowo liczby z odpowiednich pol na tej karcie, np A1+H9,
    B8+J4 itp.

  • 3. Data: 2008-11-21 22:53:07
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Krzysztof" news:gg7859$rnk$1@news.onet.pl

    > Uzywam konta praktycznie tylko do zakladania lokat, bez karty.

    Rozumiem, że mogę założyć konto internetowe w getinbanku bez karty, co
    będzie oznaczało dla mnie zero opłat za jego prowadzenie i przelewy?

    > Ad.2 Czasami jest off-line przez sobote i niedziele,

    Czym objawia się ta offline'owość? Np. niemożliwość założenia lokaty? Brak
    możliwości zobaczenia w serwisie transakcyjnym transakcji kartowych
    dokonanych ww. okresie?

    > Ad.4 Dostajesz tabelke (karte) z kodami wielokrotnymi, system do
    > potwiedzania zada losowo liczby z odpowiednich pol na tej karcie, np
    A1+H9,
    > B8+J4 itp.

    Rozumiem, że dany kod może być użyty kilka razy, zaś sama karta jest
    wydawana jednorazowo.

  • 4. Data: 2008-11-22 09:45:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "> Czym objawia się ta offline'owość? Np. niemożliwość założenia lokaty?
    Brak
    > możliwości zobaczenia w serwisie transakcyjnym transakcji kartowych
    > dokonanych ww. okresie?

    Z moich obserwacji (tak jak napisalem nie korzystam z tego czesto, od czasu
    do czasu do lokat) system byl wylaczony, nie mozna sie bylo wcale zalogowac
    np przez sobote i niedziele. Karty nie mam -brak doswiadczen

    > Rozumiem, że dany kod może być użyty kilka razy, zaś sama karta jest
    > wydawana jednorazowo.

    Ta karta przypomina gre w okrety; w poziomie pasz pola od 1 do 10 w pionie
    litery od A do J, na przecieciu znajduje sie liczba i tak jak pisalem do
    potwierdzenia system zada losowo liczby z dwoch pol, np. B3 oraz H10. Karta
    plastikowa (wielkosc jak platnicza) ma nr czyli tylko dla ciebie istnieje
    jedna taka szachownica.