  • 1. Data: 2008-11-21 19:12:31
    Temat: Alior Bank nic ponad przecietnosc
    Od: "tilt" <t...@r...fd>

    Pare dni temu zalozylem wspolne konto w aliorbanku juz na starcie mieli
    tylko
    1 karte niespersonalizowana ok biore 2 przyjdzie poczta
    dodatkowa zamiana imienia z nazwiskiem [wcale nie podobne]

    Podczas zakladania konta pytaja jaki adres podac nie wpisuja w system adresu
    zameldowania
    z dowodu wiec moze byc Warszawa, pl. Defilad 1 i widnieje na przelewach
    wychodzacych

    Po zalogowaniu sie zobaczylem ze nie ma mojej kart w systemie a mam ja w
    rece
    ale juz jest karta w systemie wspolposiadacza a ma przyjsc poczta ok
    zadzwonie
    okazalo sie ze w odziale nie podpieli
    wiec juz trzeba isc do odzialu odkrecac balagan

    Zrobilem pare przelewow wychodzacych/przychodzacych
    w przelewach przychodzacych poza tytulem wplaty jest albo samo imie nazwisko
    albo dodatkowo adres
    ale nigdzie nie widze nr konta osoby wplacajacej juz nawet polbank to ma

    Ogolnie taki sam burdel jak wszedzie zobaczymy za troche co z nich bedzie

  • 2. Data: 2008-11-22 12:08:33
    Temat: Re: Alior Bank nic ponad przecietnosc
    Od: "Marek" <m_t@g_a.pl>

    > Ogolnie taki sam burdel jak wszedzie zobaczymy za troche co z nich bedzie

    straszne...

    --
    pozdr
    Marek