  • 1. Data: 2002-05-13 18:23:30
    Temat: Wisi BSK!
    Od: "MacGregor" <m...@2...pl>

    Od jakiejś 16-17 nie działa...

    --
    MacGregor

  • 2. Data: 2002-05-13 19:15:32
    Temat: Re: Wisi BSK!
    Od: "Mazda" <m...@p...fm>

    potwierdzam :(
    Magda
    Użytkownik "MacGregor" <m...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:abp0bi$1abc$1@pingwin.acn.pl...
    > Od jakiejś 16-17 nie działa...
    >
    > --
    > MacGregor

  • 3. Data: 2002-05-13 20:01:18
    Od: "klINGa" <k...@i...pl>

    Notoryczny zwis i to coś długi, jak dla mnie bardzo niepokojące i nie można
    się dostać - bskonline, serwis stale niedostępny.

    Niewydolność? Tylko sprzętu czy obsługi?

  • 4. Data: 2002-05-13 20:18:40
    Od: "Sylwia Kucharska" <f...@c...krakow.pl>

    Ponoc dostali piorunem. Przynajmniej tak sie tlumacza jak sie czlowiek
    zapyta w oddziale o co chodzi.

    farelka

  • 5. Data: 2002-05-13 20:53:26
    Od: "Krzysztof Ziętek" <r...@p...onet.pl>

    > Ponoc dostali piorunem. Przynajmniej tak sie tlumacza jak sie czlowiek
    > zapyta w oddziale o co chodzi.

    We wrocławskim hipermarkecie Geant wciąż odtwarzali komunikat że kasy
    nie przyjmują płatności kartami Banku Śląskiego.

  • 6. Data: 2002-05-13 21:07:09
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Ziętek" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:abp93n$kos$1@news.onet.pl...

    > We wrocławskim hipermarkecie Geant wciąż odtwarzali komunikat że kasy
    > nie przyjmują płatności kartami Banku Śląskiego.

    I dobrze gadali
    To chyba znak ze trzeba zmienic bank ...
    o sorki - mialo byc:
    trzeba zmienis ING-BSK-SYF na jakis bank

    TB

  • 7. Data: 2002-05-13 21:17:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > I dobrze gadali
    > To chyba znak ze trzeba zmienic bank ...
    > o sorki - mialo byc:
    > trzeba zmienis ING-BSK-SYF na jakis bank

    Spoko - ciekawe co zrobisz bez historii konta ;)

  • 8. Data: 2002-05-13 21:50:41
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    > Spoko - ciekawe co zrobisz bez historii konta ;)

    Nie zdziwilbym sie jakby i to z BSK wyczyscilo ! :-)
    Ciekawe czy maja jeszcze liste rachunkow :-)

    TB

  • 9. Data: 2002-05-14 11:38:24
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    wydaje mi sie ze juz o tym bylo na pbb ok godz 17.00

    "ING BSK awaria"

    radek