  • 1. Data: 2002-05-13 17:38:45
    Temat: Inteligo i SMS-y
    Od: Adam Owczarek <a...@m...pl>

    Witam...

    Czy ktos z grupowiczow korzysta z powiadamiania SMS-em o operacjach - w
    Inteligo. Kiedys kiedy aktywnie korzystalem z konta korzystalem z tej
    opcji, teraz nie korzystam z konta (a co za tym idzie i z tej opcji).
    Podobno teraz jakos gorzej dziala...

    To prawda?
    Dzieki za pomoc...

    Adam Owczarek red. nacz. Mobile Internet
    tel. (+48) 602 348894, (+48) 42 2505533
    mailto:a...@m...pl
    http://www.mobile-internet.pl

  • 2. Data: 2002-05-13 18:33:05
    Temat: Re: Inteligo i SMS-y
    Od: "supermenn" <m...@w...pl>

    Działa i to bardzo dobrze, np. nie zdąże odejść od kasy płacąc kartą a
    otrzymuje SMS-a o tej operacji tylko trochę drogie 5,99 zł...

    supermenn

  • 3. Data: 2002-05-13 21:15:56
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "supermenn" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Działa i to bardzo dobrze, np. nie zdąże odejść od kasy płacąc kartą a
    > otrzymuje SMS-a o tej operacji tylko trochę drogie 5,99 zł...

    To było kiedyś, teraz po zmianie taryfy masz 4.99zł/mc (pełen pakiet)
    Sprawdzałem w zeszłymn roku i teraz przez 2 miesiące i działa OK.
    Wpływy, wypływy, nawet podaje info o poleceniu zapłaty mimo, że oficjalnie
    mówili iz nie będzie wtedy SMSów