  • 1. Data: 2002-05-13 15:52:31
    Temat: W którym banku konto
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Witam Was - drodzy Eksperci - w którym banku polecacie założenie tradycyjnego
    konta - jestem z Warszawy - mam rachunek w mBanku oraz w Pekao SA - i włąśnie
    ten chcę zamknąc - tylko szukam banku - który da mi od ręki kredyt odnawialny -
    mam dobra historie - jednak mam EUROKONTO VIP - szkoda 12 zł. co miesiąc -
    wystarczy mi zwykłe konto z kredytem odnawialnym w wysokości 10 tys. zł/

    Cop Wy na to?????

  • 2. Data: 2002-05-16 05:41:07
    Temat: Re: W którym banku konto
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 13 May 2002 17:52:31 +0200, <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >wystarczy mi zwykłe konto z kredytem odnawialnym w wysokości 10 tys. zł/

    Subiektywna, nieobiektywna opini ;-) Multi
    za 5zl/ mc bedziesz mial dobre konto z VE a za 3zl/mc +35 rocznie z
    VC.
    Ubezpieczenie karty opcjonalne.
    Z dobra historia 10kzl kredytu dostaniesz raczej bez problemu.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl