  • 1. Data: 2002-05-13 16:17:35
    Temat: Kto jest winny? Bank, Euronet, ja?
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow.

    Korzystam z roznych uslug bankowo-bankomatowych juz od kilku dobrych lat,
    ale dzis mnie spolka Euronet/Millennium bardzo zaskoczyla. Dobrze, ze
    wszystko sie dzieje w obrebie moich rachunkow bankowych i nie bede musial
    nikomu wyrywac z gardla mojej kasy, ale i tak bede w sumie na jakies 5PLN w
    plecy. Ale po kolei:

    Dzis rano postanowilem zasilic moje konto w mBanku sporym zastrzykiem
    kapusty z konta z Millennium gdzie moja wyplata grzecznie czekala sobie na
    zmarnotrawienie ;-) Jako, ze postanowilem to zrobic jeszcze przed praca
    zamierzalem skorzystac z bankomatu Euronetu, gdzie za pomoca wczesniej
    zdefiniowanej platnosci za rachunki dokonalem przelewu. Bankomat jednak
    wywalil moja karte informujac mnie, ze w tej chwili komputer banku jest
    zajety i nei mozna dokonac zadnej operacji (w sumie moja wina, moglem
    podejrzewac, ze wlasnie miesza w mojej kasie).

    Ale jako, ze ja sie nie zniechecam operacje powtorzylem, z podobnym efektem.
    Do trzech razy sztuka, lecz tym razem bankomat nie napisal, ze komputer jest
    zajety, tylko, ze na koncie juz brak srodkow. Szybkie spojrzenie na saldo i
    na 10ostatnich operacji uwidocznilo mi straszna rzecz; wyczyscilem sobie
    konto lacznie z debetem.

    No coz, nie jest to zbyt bolesne, bo jak tylko pieniadze sie pojawia w
    mBanku przeleje brakujaca czesc do splaty debetu z powrotem do Millennium.
    Niestety, zabawa ta lacznie z oplata za przelew i odsetkami od
    wykorzystanego debetu bedzie mnie dla mnie nauczka, ze nie mozna tak do
    konca ufac bankomatom i przed rozpoczeciem kazdej operacji dobrze jest
    sprawdzic czy juz cos sie nie stalo.

    Mam nadzieje, ze ktos wyniesie dobra nauke z mojego przypadku i nie popelni
    takiego bledu jak ja. Choc tak naprawde moje wlasne JA mowi mi, ze nie
    jestem tak naprawde sobie winien ;-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-05-13 16:24:01
    Temat: Re: Kto jest winny? Bank, Euronet, ja?
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Przepraszam, za ewidentne bledy stylistyczne, ale mam nadzieje, ze to nie
    zaklocilo odbioru tekstu :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia