  • 11. Data: 2004-02-09 15:08:47
    Temat: Re: Wirtualne banki, wirtualne zyski
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:c06f92$bqt$1@news.onet.pl...
    > Przyczynek do ostatnich, niekonczacych sie dyskusji ;)

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040209/e
    konomia/ekonomia_a_6.html

    Gratulacje, gratulacje!!!!

  • 12. Data: 2004-02-09 19:38:11
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Jeśli założyć, że na akwizycje banki średnio wydają np. 100 zł na klienta,
    to ostatnie "czyszczenie" bazy
    > klientów w Inteligo oznacza około 5 mln zł straty.

    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć na czym to "czyszczenie" polegało?
    Ja wyczyściłem się sam i to dawno, więc z Inteligo nie jestem na bierząco.

    Bogdan B.

  • 13. Data: 2004-02-09 22:37:30
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c087q4

    > P.S. Jakos wszyscy ine chca zauwazyc tego znadania, ktore ciagle ostatnio
    > wypisuje. ING Direct nie wchodzi na rynki, gdzie srednia depozytow nie
    > osiagnie 10 tys euro, bo taki projekt nie osiagnie bepo.
    > Pytam sie w takim razie. Czy ten szef ING Direct jest glupi,
    > czy jednak nie wie co mowi, skro Ty twierdzisz, ze sie da?

    Sądzę, że za bardzo przywiązałeś się do tych 10K Euro.
    Szef ING jest chciwy albo ma w czym wybierać.

    W całej kalkulacji nie ma nic o kosztach.
    (np. ile dni przeżyje ING-Linka za pensję mLinki ?)

    Dla mnie te 10 k Euro jest tyle warte co 640 kB w ustach Billa G.

    BAH

  • 14. Data: 2004-02-09 23:47:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    BAH <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > (np. ile dni przeżyje ING-Linka za pensję mLinki ?)
    >
    > Dla mnie te 10 k Euro jest tyle warte co 640 kB w ustach Billa G.

    Byc moze. Tyle, ze ING Online radzi sobie na 8 roznych rynkach (powiedzmy na
    5, reszta byc moze w przyszlosci), natomiast EGG nie potrafil (drogiego)
    sukcesu ponowic we Francji.
    O innych bankach wirtualnych nie bede pisal.
    Swoja droga pisalem niedawno o rynku USA.
    W ABA Banking artykul byl i osoba badajaca ten rynek wyliczyla ile bylo
    bankow wirtualnych w tym kraju (60), ile bylo w momencie pisania i ile ma
    zostac do ok 2006 (5-10). To daje jednak pewna skale porownawcza.

    Warunkow do spelnienia jest znacznie wiecej (korelacja pomiedzy zamoznoscia
    kraju a penetracja bankowosci internetowej).
    10000 euro to tylko wskazanie, ze nie tak latwo osiagnac w tym biznesie
    zyski/.
    Chyba ze nalezysz BAH do tej grupy klientow mBanku, ktorzy widza sie w roli
    prezesa, ktory teb biznes poprowadzilby duzo lepiej :)

  • 15. Data: 2004-02-10 00:06:41
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości

> [...]
    roli
    > prezesa, ktory teb biznes poprowadzilby duzo lepiej :)

    Chyba mylisz mnie z kimś innym skoro sobie (mało grzecznie) "chybasz".

    BAH

    PS.
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=117
    212&t=116807&v=t

    "Błąd w rozumowaniu Shurikena, to ukryta między wierszami
    sugestia, że "zrobiłbym to lepiej niż mPrezes" ...."

  • 16. Data: 2004-02-10 10:46:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    BAH <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Chyba mylisz mnie z kimś innym skoro sobie (mało grzecznie) "chybasz".

    Ty pierwszy zaczales ;)
    Jak sie jednak okazuje ING Direct zarabia pieniadze na wielu rynkach,
    podczas gdy ambitne plany innych bankow (np EGG ktory myslal poza Francja o
    Niemczech, Japonii czy USA) spalily na panewce.
    EGG wyszedl na swoje tylko dzieki KK. ING Direct takowych nigdzie nie
    oferuje - to chyba cos oznacza.
    I jesli moja sugestia o buciu mPrezesem jest chyboina - to dlaczego sie
    przejmujesz? :)

    > "Błąd w rozumowaniu Shurikena, to ukryta między wierszami
    > sugestia, że "zrobiłbym to lepiej niż mPrezes" ...."

    tekst b. dobry!