  • 11. Data: 2002-01-21 20:08:03
    Temat: Re: Wirtualna reklamacja... (d?ugie)
    Od: "TOMEK(STEAN)" <s...@p...onet.pl>

    "hosi" <h...@w...pl> napisal(a):

    >Uzytkownik "TOMEK(STEAN)" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    >Ty tez "charset=us-ascii" ;)
    >ustaw sobie 8859-2

    Ale ja nie uzywam ogonkow i chyba dlatego Agent ustawil us-ascii bo
    8859 mam wybrana tez.

    Ale to OT :) ąćęłóżź

  • 12. Data: 2002-01-23 10:14:59
    Temat: Re: Wirtualna reklamacja... (długie)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 21 Jan 2002 12:16:43 +0100, Arkadiusz Wojcik
    <A...@f...interia.pl> wrote:
    >Natomiast co do kwestii ladowania i rozladowywania eKarty, to chodzi tu
    >bardziej o autoryzacje transakcji a nie o jej rozliczenie. Nie trudno
    >wyobrazic sobie sytuacje, ze kupuje np. W Merlinie za 100 zl, po czym
    >rozladowywuje karte po to zeby Merlin nie mogl pobrac zaplaty za paczke
    >juz do mnie wyslana. I gdzie wtedy Merlin ma szukac tych pieneidzy?

    Jesli wszystko chodzi poprawnie to w momencie autoryzacji kwota
    transkacji powinna zostac zablokowana i nie dac pozniej rozladowac.
    Wtedy co najwyzej z ekonta powinno byc mozna sciagnac nadwyzke
    powstala w wyniku roznicy kursow.
    Tyle teoria a w praktyce widac nie zasze dziala to idealnie.

    tak, BTW
    to IMO jednak wszystkie te karty wirtualne, VE z inetem i inne
    "wynalazki" to polsrodek i juz problem ich dzalania, bezpieczenstwa
    itp przestalem analizowac. Wole po prostu uzyc wypuklej i tyle.
    Ostatecznie w niepewnych miejcach moze to byc jakas wypukla z wlasnym
    rachunkiem.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl