eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWielka plama VWBank Direct › Wielka plama VWBank Direct
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "JJ" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wielka plama VWBank Direct
    Date: Mon, 6 Dec 2004 20:02:37 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <cp2adf$7rg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pf202.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1102359792 8048 213.76.29.202 (6 Dec 2004 19:03:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2004 19:03:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:328094
    [ ukryj nagłówki ]

    1 grudnia wielu klientom wygasła ważność tokena. Podobno dopiero dziś część
    z nich dostała pierwsze nowe tokeny - ja mam u nich dwa konta i jeszcze
    żadnego tokena nie dostałem. Telefonicznie zleceń nie złożysz, bo się nie
    dodzwonisz (0800-103301) - dzwonią ci z nieaktywnymi tokenami, żeby składać
    zlecenia, dzwonią ci, co dostali nowe tokeny, żeby je aktywować - koszmar.
    Na stronach zero informacji, jest coś o "banku zadowolonych klientów" :-).
    Moje konto jest kontem firmowym, od tygodnia nie wiem, jak przychodzą
    płatności, nie mogę zrealizować żadnego przelewu. K-O-S-Z-M-A-R :-).

    JJ.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1