  • 11. Data: 2004-08-03 08:58:33
    Temat: Re: Wgrałem breloczek z latarką!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    najwert <n...@o...pl> wrote:
    > Amra, Michal znaczy sie obiecywal tez wyniki konkursu na stronach
    > prnews, a ich ciagle nie ma...

    Bo ich nie otrzymalem. Aczkolwiek zwyciezcy sa juz powiadomieni, tylko cos
    ich dane wolno splywaja.

    http://www.PRnews.pl

  • 12. Data: 2004-08-03 09:00:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    CzeslawEm. <n...@d...slp.peel> wrote:
    > Byl taki artykul, chyba w Rzeczpospolitej - "dane osobowe za
    > breloczek".
    >
    > Ile on jest wart ?
    > Musisz pozwolic na obrobke i publikowanie twoich danych ?
    > Warto ?

    1) Brales udzial w tym konkursie?
    2) Czytales regulamin?
    Bo zbierane dane to adres e-mail + IP - i tyle.
    dopiero zwyciezcy musza ujawnic imie i nazwisko. Jak nie chca - to nie
    musza.
    Dlatego dziwi mnie twoje podejscie. Ale coz - twoje prawo

    http://www.PRnews.pl

  • 13. Data: 2004-08-03 09:26:50
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Tue, 3 Aug 2004 11:00:37 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > dopiero zwyciezcy musza ujawnic imie i nazwisko.
    ... i adres. Ale nikt mnie nie pytał o najważniejsze: pesel, numer dowodu,
    data urodzenia, nazwisko panieńskie matki... ;)

    Kamil Paszkiewicz

  • 14. Data: 2004-08-03 09:39:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl> wrote:
    > ... i adres. Ale nikt mnie nie pytał o najważniejsze: pesel, numer
    > dowodu, data urodzenia, nazwisko panieńskie matki... ;)

    No przeciez gdzies ta nagrode musza przeslac ;))))))))))

    http://www.PRnews.pl

  • 15. Data: 2004-08-03 09:50:25
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Tue, 3 Aug 2004 11:39:05 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > No przeciez gdzies ta nagrode musza przeslac ;))))))))))
    Ciekawe, czy przyjdą kiedyś czasy, że breloczek będzie można przesłać
    e-mailem :-)))))))

    Kamil Paszkiewicz

  • 16. Data: 2004-08-04 21:55:06
    Od: "MisPys" <m...@o...pl>

    Amra, Michal:

    > Bo ich nie otrzymalem. Aczkolwiek zwyciezcy sa juz powiadomieni, tylko cos
    > ich dane wolno splywaja.

    Witam!
    Z regulaminu konkursu:
    "6.. Lista Zwycięzców będzie opublikowana na stronach www.prnews.pl do 3
    dni po zakończeniu konkursu."
    CZy konkurs jest ważny, jeżeli nawet organizator nie przestrzega regulaminu?
    :^D
    Kiedy będą w końcu wyniki na prnews?
    M.Pys

  • 17. Data: 2004-08-05 13:16:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Kiedy będą w końcu wyniki na prnews?

    Dzisiaj. Wydluza sie, bo nie wszyscy odpowiadaja na e-maile (wakacje?). W
    zalaczeniu wyniki te ktore sa (wieczorkiem wrzuce na strone - chyba tez z
    czescia maila - loginem :)).

    NAGRODA GŁÓWNA
    brak odpowiedzi od zwyciezcy

    NAGRODY DODATKOWE:
    10. brak odpowiedzi od zwyciezcy
    20. brak odpowiedzi od zwyciezcy
    30. brak odpowiedzi od zwyciezcy
    40. brak odpowiedzi od zwyciezcy
    50. brak odpowiedzi od zwyciezcy
    60. Agnieszka Krzyżosiak
    70. brak odpowiedzi od zwyciezcy
    80. Przemysław Popielarski
    90. Michał Żak
    100. brak odpowiedzi od zwyciezcy
    110. Jerzy Makieła
    120. Jacek Skorupski
    130. brak odpowiedzi od zwyciezcy
    140. brak odpowiedzi od zwyciezcy
    150. Rafał Artych
    160. Bartosz Więcek
    170. Krzysztof Ptak
    180. brak odpowiedzi od zwyciezcy
    190. Kamil Paszkiewicz
    200. brak odpowiedzi od zwyciezcy

    W konkursie wzięło udział w sumie 790 osób.

  • 18. Data: 2004-08-05 13:19:15
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following on 2004-08-05 15:16:

    > Dzisiaj. Wydluza sie, bo nie wszyscy odpowiadaja na e-maile (wakacje?). W
    > zalaczeniu wyniki te ktore sa (wieczorkiem wrzuce na strone - chyba tez z
    > czescia maila - loginem :)).

    :-(
    Jak zw2ykle nic :-(

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 19. Data: 2004-08-05 13:21:23
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Thu, 05 Aug 2004 15:19:15 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Jak zw2ykle nic :-(
    A to było losowanie tych nagród dodatkowych? Czy też tylko te osoby
    odpowiedziały prawidłowo (wierzyć się w to nie chce :-))

    Kamil Paszkiewicz

  • 20. Data: 2004-08-05 21:16:05
    Od: "AruBuru" <a...@r...ats.pl>

    napisał w wiadomości news:cetc16$4jr$1@news.onet.pl...

    > Dzisiaj. Wydluza sie, bo nie wszyscy odpowiadaja na e-maile (wakacje?). W
    > zalaczeniu wyniki te ktore sa (wieczorkiem wrzuce na strone - chyba tez z
    > czescia maila - loginem :)).

    Ci co ich nie ma (nie odpowiadają na maile) - to przykro nam, ale my nie
    możemy na grupie dłużej czekać. Moja propozycja - albo robić jeszcze raz
    losowanie, albo wolne miejsca zarezerwować dla wybranych grupowiczów :-)

    AruBuru