  • 1. Data: 2003-01-02 21:07:20
    Temat: Western Union - direct to bank (z USA)
    Od: m...@o...pl

    Western Union w 3 miastach USA - Filadelfii, Chicago i Nowym Jorku uruchonił
    usługę "direct to bank" się znaczy przelewanie kasy bezpośrednio na konto $'owe
    lub PLN'owe. Na razie tylko dla BZWBK. Ciekawe czy doszlusuje PBKBPH? Przy
    przelewie na konto $'owe przychodzi dokładnie tyle ile nadawca wysyła a na
    PLN'owe - z przewalutowaniem po kursie WU.
    Koszt:
    <100$ - 12$
    100-300$ - 18$
    300-500 - 24$
    500-1000 - 32$
    1' - 2,5' - 38$
    2,5' - 5' - 52$
    5$ - 10$ - 63$

    > informacji - 22-635-71-61.

    PS: Ideałem byłoby rozszerzenie tego na wszystkie banki. Eeeech...

  • 2. Data: 2003-01-02 23:12:06
    Temat: Re: Western Union - direct to bank (z USA)
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > na konto $'owe
    > lub PLN'owe. Na razie tylko dla BZWBK. Ciekawe czy doszlusuje PBKBPH?
    (..)

    A skąd te informacje ?

    > PS: Ideałem byłoby rozszerzenie tego na wszystkie banki. Eeeech...

    Jak dla mnie to ideałem byłoby wyjście z tą usługą poza te trzy miasta w USA
    Mam nadzieję, że to pilotaż i przyjmie sie znacznie szerzej.

    Pix

  • 3. Data: 2003-01-04 01:03:46
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    Phi.... to u mnie w banku SWIFT kosztuje $15 za wyslanie przelewu do
    Polski (jestem w USA), czyli imprezka taka oplacalaby mi sie tylko
    jakbym chcial wyslac mniej niz $100. Oplata $15 jest niezalezni od
    wysylanej kwoty, wyslalem kilka razy po kilkaset dolarow i kilka razy po
    kilka tysiecy i bylo dokladnie tak samo.

    AP

    In article <4...@n...onet.pl>, m...@o...pl
    says...

  • 4. Data: 2003-01-04 18:06:17
    Od: m...@o...pl

    > (..)
    >
    > A skąd te informacje ?

    Od padrugi z BZWBK, który ma we wszystkich placówkach punkty Western Union.
    Dzwoniła przy mnie do WU.

    > Jak dla mnie to ideałem byłoby wyjście z tą usługą poza te trzy miasta w USA
    > Mam nadzieję, że to pilotaż i przyjmie sie znacznie szerzej.

    Tyż prawda.