    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Western Union - direct to bank (z USA)
    Date: Sat, 04 Jan 2003 01:03:46 GMT

    Phi.... to u mnie w banku SWIFT kosztuje $15 za wyslanie przelewu do
    Polski (jestem w USA), czyli imprezka taka oplacalaby mi sie tylko
    jakbym chcial wyslac mniej niz $100. Oplata $15 jest niezalezni od
    wysylanej kwoty, wyslalem kilka razy po kilkaset dolarow i kilka razy po
    kilka tysiecy i bylo dokladnie tak samo.

    AP

    In article <4...@n...onet.pl>, m...@o...pl
    says...