  • 1. Data: 2003-01-02 21:52:16
    Temat: ibanki - cheats & tricks ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Dzis calkiem przypadkiem udalo mi sie odkryc nieudokumentowana funkcje
    LGNetu ;). Na ile jest ona pozyteczna nie mam zielonego pojecia, ale moze
    ktos bedzie mial ochote potestowac ;).

    How to do? [step by step] ;)

    Wybieramy polecenia zaplaty... klikamy na liste...
    http://faq4pbb.netforia.pl/lg_dd/step_1.gif
    ...dalej...
    http://faq4pbb.netforia.pl/lg_dd/step_2.gif
    ... tu rezygnujemy... ukazuje nam sie natepujacy ekran...
    http://faq4pbb.netforia.pl/lg_dd/step_3.gif
    ... nie pozostaje nic innego jak wybrac... nowy ;)
    http://faq4pbb.netforia.pl/lg_dd/step_4.gif
    ...wow! mozna zdefiniowac nowe direct debit :) Wklepujemy cos i
    zatwierdzamy...
    http://faq4pbb.netforia.pl/lg_dd/step_5.gif
    Czyby faktycznie dzialo?
    Tylko co ja tak naprawde zdefiniowalem? ;) Czy LG teraz wysle do wierzyciela
    informacje, ze ma mnie obciazac DD? Fajnie by bylo, ja bym tak chcial :).

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2003-01-02 22:03:12
    Temat: Re: ibanki - cheats & tricks ;)
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Czyby faktycznie dzialo?
    > Tylko co ja tak naprawde zdefiniowalem? ;) Czy LG teraz wysle do
    wierzyciela
    > informacje, ze ma mnie obciazac DD? Fajnie by bylo, ja bym tak chcial :).

    Może i tak jest ;-)))) Pewnie dlatego biorą 2 PLN za DD ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn