  • 1. Data: 2003-01-02 20:28:20
    Temat: IBAN or something
    Od: "Marek Dalke \(DaLToN\)" <m...@p...com>

    Witam,

    Zwracam się do Was z uprzejmym zapytaniem o następującą sytuację:
    Jest konto w BZWBK'u na które przelewane są środki z tym, iż są one
    przelewane na "starego typu" numer z powodu ułomności specyficznego
    oprogramowania do home-banking'u. Przez ponad rok działało to O.K.
    Moje pytanie jest następujące: jak długo (interesuje mnie informacja na
    temat całkowitej rezygnacji z poprzedniej numeracji kont przez BZWBK na
    rzecz IBAN'a - bo zdaje się, że tak się to nazywa)

    pozdrawiam

    DaLToN

  • 2. Data: 2003-01-03 16:21:14
    Temat: Re: IBAN or something
    Od: "Darek" <daru22[spam]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dalke (DaLToN)" >Wrote:

> [...]
    > temat całkowitej rezygnacji z poprzedniej numeracji kont przez BZWBK na
    > rzecz IBAN'a - bo zdaje się, że tak się to nazywa)

    Witam,
    całkowite wycofanie starych numerów ma nastąpić 30.06.2004
    a właściwie nazywa się to NRB ;)
    ps.IBAN służy do operacji miedzynarodowych

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-01-03 18:59:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Darek" <daru22[spam]@poczta.onet.pl> writes:

    > a właściwie nazywa się to NRB ;)
    > ps.IBAN służy do operacji miedzynarodowych

    Tak naprawde IBAN i NRB to to samo, a wlasciwie ten drugi jest
    tlumaczeniem tego pierwszego :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2003-01-04 13:03:02
    Od: "Darek" <daru22[spam]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl Wrote:

    > Tak naprawde IBAN i NRB to to samo, a wlasciwie ten drugi jest
    > tlumaczeniem tego pierwszego :-)
    > --
    > Krzysztof Halasa
    > Network Administrator

    Nowy standard numeru rachunku bankowego (NRB) jest popularnie zwany IBAN-em.
    Jednak jest to nazewnictwo formalnie niepoprawne. Numer stosowany w
    zleceniach płatniczych krajowych (np. przelewy, wpłaty) jest formatem NRB,
    który jest uproszczoniem międzynarodowego standardu IBAN.

    www.ebanki.pl/zasoby/nrb.html