  • 1. Data: 2003-01-02 20:35:45
    Temat: mBank vs. VW Bank Direct
    Od: Bogien <b...@x...pl>

    Czolem!

    Niedawno zakonczylem studia (z sukcesem!) i chce zrezygnowac z fatalnego
    studenckiego konta w PKO BP na korzysc czegos lepszego. Bo w tej chwili moge
    wyplacac z bankomatu 100 zl dziennie a po wiecej musze latac do mojego (i
    tylko mojego) oddzialu...

    Jakis czas temu byl boom na mBank - wspanialy, wygodny, obsluga za darmo,
    zaklada sie dwa eKonto+eMax i wszystko gra. Czy nadal tak jest? Moze w temacie
    e-bankow pojawily sie jakies jeszcze lepsze propozycje? Kolega wychwalal mi
    kiedys Volkswagen Bank Direct. Slyszeliscie cos o nim?

    Dzieki!

  • 2. Data: 2003-01-02 21:00:49
    Temat: Re: mBank vs. VW Bank Direct
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Bogien" <b...@x...pl> wrote in message news:3E14A2A1.2DDFFE73@xcom.pl...
> [...]
    mi
    > kiedys Volkswagen Bank Direct. Slyszeliscie cos o nim?

    nie rezygnuj z PKO :))
    tylko zwieksz limit wyplat visa electron do 900 zl

    a do tego drugi bank
    PKO ma kilka waznych zalet
    1) mozesz ustalic tam wplyw pensji i na drugi dzien jej wyplyw do mBanku
    darmowym zleceniem stalym
    2) masz bank do którego mozesz wplacac papierowe pieniadze
    3) dostajesz prawie "z automatu" kredyt odnawialny w wysokosci 4-6 krotnosci
    srednich wplywów
    4) z kontem studenckim masz oplate tylko 1,2 zl miesiecznie, do tego za
    darmo powiadomienia e-mail
    5) mozesz podpisac umowe o dostep telefoniczny i w zasadzie nie bedziesz
    musial jezdzic do banku
    6) jak bedziesz chcial wziac kiedys jakis wiekszy kredyt to PKO sie do tego
    bardzo nadaje
    7) zlecenia stale i polecenie zaplaty sa bezplatne
    8) teraz mozesz latwo dostac karte kredytowa

    oczywiscie zalóz konto w mBanku dodatkowo , zyskasz wygode i darmowe
    przelewy oraz dostep przez Internet
    ale nie bedziesz mógl wplacic do kasy ani wyplacic z kasy wiekszej sumy

    moim zdaniem zapomnij o VV Direct :) - chyba nie ma zadnych zalet

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-01-02 21:05:32
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > moim zdaniem zapomnij o VV Direct :) - chyba nie ma zadnych zalet

    Ma i to duzo. Chociazby vise/VE rozliczana w euro.

    M.

  • 4. Data: 2003-01-02 21:18:22
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in message
    > Ma i to duzo. Chociazby vise/VE rozliczana w euro.

    hmmm. za ile ?:))
    poza tym po co w Polsce visa rozliczana w euro ?
    a na wyjazd można przecież kupić maestro w ING

    albo wziąć mastercarda w PKOBP :))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-01-03 07:58:05
    Od: "Bonzi" <b...@n...poczta.onet.pl>

    > 4) z kontem studenckim masz oplate tylko 1,2 zl miesiecznie, do tego za
    > darmo powiadomienia e-mail

    Kolega wspomniał, że przestał być studentem, więc chyba nie może mieć konta
    studenckiego?

    Bonzi

  • 6. Data: 2003-01-03 08:35:12
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > hmmm. za ile ?:))
    > poza tym po co w Polsce visa rozliczana w euro ?
    > a na wyjazd można przecież kupić maestro w ING

    Tak, a potem - jak moj kolega tuz przed swietami - cieszyc sie, ze mial
    jakakolwiek inna karte :-(

    poza tym konto w VWB ma pare innych cech, m.in. ubezpieczenia i - uwierz -
    nie kazdy musi kupowac prepaida :-)

    > albo wziąć mastercarda w PKOBP :))))

    Wirtualnego?

    M.

  • 7. Data: 2003-01-03 09:49:00
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Bonzi" <b...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
    > Kolega wspomniał, że przestał być studentem, więc chyba nie może mieć
    konta
    > studenckiego?

    w PKO ?:))))))
    ja też skończyłem studia jakiś czas temu..... i nawet zgłaszałem, że już nie
    jestem studentem i mogę mieć inne, droższe konto ... i co ?:)) nadal mam
    studenckie :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-01-03 10:21:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bonzi" <b...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kolega wspomniał, że przestał być studentem, więc chyba nie może mieć
    konta
    > studenckiego?

    A moze moze ;-) przez rok po zakonczeniu studiow...??
    Jak zmieni ze studenckiego na zwykle to i tak 3,00zl/mc jest jedna
    znajnizszych oplat w marmurkach.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2003-01-03 10:21:11
    Od: p...@p...onet.pl

    > "Bonzi" <b...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
    > konta

    Ciekawe, co zrobisz, kiedy nagle zniknie ci z konta kilkaset zł tytułem
    zaległe prowizje za prowadzenie konta. Napiszesz do arbitra ?

    Piotrek

  • 10. Data: 2003-01-03 10:34:13
    Od: p...@p...onet.pl

    > moim zdaniem zapomnij o VV Direct :) - chyba nie ma zadnych zalet

    No tak: bezpłatne prowadzenie i miesięczny wyciąg, linia 0-800, darmowe
    przelewy i zlecenia stałe, oprocentowanie 6,35 - 6,5. Zgadzam się: to nie są
    zalety.

    Mimo wszystko korzystam od 2 lat z Plus konta w VW i jestem zadowolony. Do
    wypłat używam VE Lukasa i Maestro ING. Poprzednio była jeszcze VE do e-max
    (mbank), ale 36 zł to przegięcie.

    Piotr