  • 1. Data: 2002-01-28 12:13:27
    Temat: Weryfikacja z Multibanku ??
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Witam
    Dzwoni do mnie dzisiaj facet z Multibanku i mówi:
    "mamy taką procedurę weryfikacji....czy potwierdza
    Pan wypłaty z bankomatów w dniach.....na kwoty.....???"
    A jak bym nie potwierdził to co ????
    Pozdr.
    Jacek

  • 2. Data: 2002-01-28 12:22:49
    Temat: Re: Weryfikacja z Multibanku ??
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    <i...@p...onet.pl> wrote in message
    > A jak bym nie potwierdził to co ????

    A spytałeś się go? :-)))

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-01-28 12:28:11
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > <i...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > A spytałeś się go? :-)))

    nie, bo nie miałem zamiaru sie wypierać (chociaż 6 kzł. piechota nie chodzi:))
    ale interesuje mnie czy jest mozliwośc ze nie zostałbym obciazony ???

  • 4. Data: 2002-01-28 12:36:59
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    <i...@p...onet.pl> wrote in message
    > nie, bo nie miałem zamiaru sie wypierać (chociaż 6 kzł. piechota nie
    chodzi:))
    > ale interesuje mnie czy jest mozliwośc ze nie zostałbym obciazony ???

    Wg regulaminu nie masz szans - odpowiadasz za wszystkie transakcje PINowe.
    Ale jak widać MultiBank czuwa nad klientami :-))) Długo po wypłatach
    zadzwonili?

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-01-28 12:57:16
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Wg regulaminu nie masz szans - odpowiadasz za wszystkie transakcje PINowe.
    > Ale jak widać MultiBank czuwa nad klientami :-))) Długo po wypłatach

    raczej długo :(((
    wypłaty: piątek i sobta po 3 kzł.
    telefon dzisiaj około 13.00

  • 6. Data: 2002-01-28 20:11:18
    Od: "TomEr" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > <i...@p...onet.pl> wrote in message
    > chodzi:))
    >
    > Wg regulaminu nie masz szans - odpowiadasz za wszystkie transakcje PINowe.
    > Ale jak widać MultiBank czuwa nad klientami :-)))

    raczej cos im sie spier............. i chcieli potwierdzic czy wszystko ok.
    Bardzo w to watpie aby Multi bylo stac na telefon po kazdej wyplacie w
    bankomacie - kurcze jesli to robia gratis to moze ludzie z Inteligo
    zrezygnuja z pakietow sms i otworza w Multi konta :))))

    pzdr
    TomEr