  • 1. Data: 2004-01-12 21:40:28
    Temat: Wczesniejsza splata KK
    Od: "Leon" <b...@b...pl>

    Witam Serdecznie!

    Czy ktos z Was orientuje sie moze od kiedy wejdzie wczesniejsza splata KK w
    Banku Millennium? Tzn. mozliwosc przelania dowolnej kwoty na KK z wlasnego
    konta. Slyszalem ze od 12.01, ale z tego co widze terminu nie dotrzymali.
    2. Jak w takim razie odbywac sie bedzie splata KK w dniu 19-tego kazdego
    miesiaca?
    Przykladowo:
    Zadluzenie 1000 PLN
    Splacam 10% (+ odsetki) w przyblizeniu splata na 19 - to 100 PLN + odsetki
    Czy w takim ukladzie jesli przeleje na KK kwote zalozmy 500 PLN w dniu 5
    (czyli przed terminem splaty) moja splata w dniu 19 ulegnie zmianie
    automatycznie?

    Pytam sie moze ktos z Was jest blizej tego tematu i wie cos wiecej, poniewaz
    na Bankolinii jeszcze nic nie wiedza jak bedzie to wygladac.

    Pozdrawiam
    Leon

  • 2. Data: 2004-01-13 00:11:13
    Temat: Re: Wczesniejsza splata KK
    Od: "kicur" <k...@o...pl>

> [...]
    > konta. Slyszalem ze od 12.01, ale z tego co widze terminu nie dotrzymali.

    Ponoć dotrzymali, ale nie można tego zrobić przez Millenet:( Można przez
    Bankolinię i w oddziale. Ponoć następnego dnia ręcznie ktoś robi taki przelew
    (sic!).

> [...]
    >
    > Pytam sie moze ktos z Was jest blizej tego tematu i wie cos wiecej, poniewaz
    > na Bankolinii jeszcze nic nie wiedza jak bedzie to wygladac.

    Wiedzą, wiedzą - tylko oni niekumaci;) Ja dostałem również maila o tym, więc
    już wyjaśniam:
    Założenie: spłata 19-go raty np. 100 zł (na wyciągu dostajesz ile i w
    Millenecie widzisz w Nadchodzących Płatnościach).
    13-go spłacasz 50 zł
    16-go jeszcze 50 zł
    Wniosek - raty 19-go nie ma. Jeśli spłacisz mniej (np. 80 PLN), to rata będzie
    20 PLN.
    Ot, wszystko.
    WRESZCIE to zrobili. Lepiej tak - niż wcale.

    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2004-01-13 09:21:03
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kicur <k...@o...pl> napisał(a):

    > Ponoć następnego dnia ręcznie ktoś robi taki przelew (sic!).

    eee.. od razu robią. Sam sprawdziłem w oddziale zleciłem przelew na kartę i
    od razu miałem spłacone. Co ciekawe można teraz nie tylko wcześniej spłacić
    zadłużenie, ale także wpłacić na kartę własne pieniądze. W sumie to ostatnie
    to całkiem mi odpowiada bo limit mam średni a czasem potrzeba coś "grubszego"
    kupić, to będę mógł sobie dopłacić do limitu.
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 4. Data: 2004-01-13 11:26:31
    Od: "kicur" <k...@o...pl>

> [...]
    > to całkiem mi odpowiada bo limit mam średni a czasem potrzeba coś "grubszego"
    > kupić, to będę mógł sobie dopłacić do limitu.

    Jak rany....!!
    No przecież to jedno i to samo - a Kolega to jakoś rozdziela....!
    A co do przelewu - dobrze wiedzieć, ale nie każdemu chce się wędrować do
    oddziału;)

  • 5. Data: 2004-01-13 11:46:41
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    kicur wrote:

    > Jak rany....!!

    Czemu to samo ? Splacajac wczesniej tylko odnawiasz w okreslonym stopniu
    limit, co najwyzej do jego maksymalnej wysokosci. Wplacajac dodatkowa
    kase na karte, mozesz wyjsc ponad przyznany limit...

    marekz

  • 6. Data: 2004-01-13 14:16:18
    Od: "Leon" <b...@b...pl>

    Użytkownik "kicur" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przelew
    > (sic!).
    > WRESZCIE to zrobili. Lepiej tak - niż wcale.

    Szkoda ze nie przez Millenet, moze z czasem zrobia byloby wygodniej. Podoba
    mi sie natomiast sposob nadplacenia KK (szczegolnie przy niskich limitach).
    Trzeba przyznac ze jednak dlugo im zajmuje wdrazanie nowych rzeczy, ale
    ostatnio chyba sie troche podciagneli.

    Pozdrawiam
    Leon

  • 7. Data: 2004-01-13 20:38:13
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarekZ <marekz@irc._wytnij_.pl> napisał(a):

    > Czemu to samo ? Splacajac wczesniej tylko odnawiasz w okreslonym stopniu
    > limit, co najwyzej do jego maksymalnej wysokosci. Wplacajac dodatkowa
    > kase na karte, mozesz wyjsc ponad przyznany limit...

    egzekli:)

    Pozdrawiam
    Dzony Bigut

  • 8. Data: 2004-01-16 14:00:23
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bu1kvl$ime$1@inews.gazeta.pl...

    > egzekli:)

    Aby na pewno?
    Zalozmy w uproszczeniu, ze ktos ma limit 1000zl.
    Splaca zadluzenie i "nadplaca" 500zl
    Teoretycznie powstaje limit 1500zl, ale czy da sie wykonac jedna operacje na
    kwote 1200zl ta karta, skoro ona ma "w papierach" zapisane, ze jej
    maksymalny limit przyznany przez bank wynosi 1000zl?
    Rozumiem, ze 2 operacje 1000+500zl daloby sie wykonac, ale czy jedna na
    1500?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2004-01-16 14:05:38
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maksymalny limit przyznany przez bank wynosi 1000zl?
    > Rozumiem, ze 2 operacje 1000+500zl daloby sie wykonac, ale czy jedna na

    nie mialem takiej potrzeby ale spokojnie mozna, przeciez gro dochodu bankow
    to oplaty za przekroczenie limitu itp wiec limit na karcie nie oznacza
    maksymalnej kwoty na jaka mozesz kupic

  • 10. Data: 2004-01-16 14:41:14
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bu8qp7$cfc$...@i...gazeta.pl,
    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl>:

> [...]
    > zapisane, ze jej maksymalny limit przyznany przez bank wynosi 1000zl?
    > Rozumiem, ze 2 operacje 1000+500zl daloby sie wykonac, ale czy jedna

    Zalezy, czy karta ma dodatkowe limity autoryzacyjne i jak sa ustawione.
    Wiekszosc chyba nie ma takich limitow, wiec sie da.

    --
    Robert