  • 1. Data: 2004-01-12 20:15:26
    Temat: Karta kredytowa
    Od: "Mateusz" <m...@d...agh.edu.pl>

    Witam !

    Pewnie nie raz był temat poruszany na liście ale ze jestem nowym bywalcem
    chiałem sie zapytać coś na temat tego wynalazku.

    Jestem studentem i chiałbym karte kredytową, oczywiście Maestro (mBank
    odpada) ponieważ jade do Stanów no i wiadomo, przelicznik i jakies
    ubezpieczenie by sie przydało.

    W takim razie karte musze wziąść na rodziców. Jaką karte mam wybrać, proszę
    o rady. Narazie zostałem przy WBK ale czy to jest dobra decyzja ?

    Z kart nie chce korzystać, tylko w ostateczności. Wiem ze jest potrzebna do
    tego aby wypożyczyć samochód. Po prostu trzeba ją mieć ale nic z konta nie
    ściągają :)

    Pozdrawiam i czekam na wypowiedzi oraz maile :)

    =====================================
    mateoo[małpa]ds5[kropka]agh[kropka]edu[kropka]pl

  • 2. Data: 2004-01-12 20:46:05
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Mateusz" <m...@d...agh.edu.pl> wrote in message
    > Pewnie nie raz był temat poruszany na liście ale ze jestem nowym bywalcem
    > chiałem sie zapytać coś na temat tego wynalazku.

    Ano byl.

    > Jestem studentem i chiałbym karte kredytową, oczywiście Maestro (mBank
    > odpada) ponieważ jade do Stanów no i wiadomo, przelicznik i jakies
    > ubezpieczenie by sie przydało.

    Przeczytaj FAQ grupy. Np o tym czym sie rozni karta debetowa od kredytowej.
    http://www.faq4pbb.prv.pl/

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2004-01-13 11:30:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 12 Jan 2004 21:15:26 +0100, "Mateusz" <m...@d...agh.edu.pl>
    wrote:

    >Jestem studentem i chiałbym karte kredytową, oczywiście Maestro (mBank

    To najpierw postudiuj co to jest karta kredytowa.

    --

  • 4. Data: 2004-01-13 13:43:21
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Mateusz" <m...@d...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem studentem i chiałbym karte kredytową, oczywiście Maestro (mBank
    > odpada) ponieważ jade do Stanów no i wiadomo, przelicznik i jakies
    > ubezpieczenie by sie przydało.

    Maestro do Stanów? Poczytaj tę grupę i się jeszce raz zastanów...

    Pozdrawiam
    RJCz