  • 1. Data: 2004-01-12 21:17:30
    Temat: VW i zyczenia
    Od: "kadafi" <a...@...pl>

    Wpierw zyczenia noworoczne, a teraz urodzinowe. Dziekuje. Zobaczymy czy
    trafia z imieninami i rocznica slubu ?

  • 2. Data: 2004-01-21 18:13:58
    Temat: Re: VW i zyczenia
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2004 22:17:30 +0100, kadafi <a...@...pl> napisał:

    > Wpierw zyczenia noworoczne, a teraz urodzinowe. Dziekuje. Zobaczymy czy
    > trafia z imieninami i rocznica slubu ?

    Jesli maja tak dobrze dzialajacy kalendarz w komputerach jak Ty, to pewnie
    nie ;))

    A na serio - innych okazji nie honorują - to info mają o Tobie, o rocznicy
    slubu we wniosku nie pisałeś chyba ? ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-01-22 01:39:21
    Od: " " <q...@g...pl>

    SebCz <n...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    (...)

    > A na serio - innych okazji nie honorują - to info mają o Tobie, o rocznicy
    > slubu we wniosku nie pisałeś chyba ? ;)

    przecież imię mają?
    a w przypadu popularniejszych imion to mogłyby iść życzenia kilka razy w roku
    (a małymi literkami info marketingowe, hihi)
    IMHO rewolucyjne byłoby wysyłanie comiesięcznego horoskopu - data urodzenia
    jest koniecznym i wystarczającym warunkiem opracowania takiego VAS, prawda?

  • 4. Data: 2004-01-22 09:23:10
    Od: "Jack Blues" <s...@m...com>

    "SebCz" <n...@a...pl> wrote in message news:opr140xku82gcr5l@news.tpi.pl...
    > A na serio - innych okazji nie honorują - to info mają o Tobie, o rocznicy
    > slubu we wniosku nie pisałeś chyba ? ;)

    Ja akurat musialem przeslac kopie aktu slubu - bo żona nosi inne nazwisko i
    nie bardzo chyba chcieli uwierzyć.
    Ale to w mBanku przy zalatwianiu kredytu odnawialnego.

    Czekam na życzenia z okazji rocznicy ślubu od mBanku.

    Piotrek