  • 1. Data: 2004-01-12 20:47:20
    Temat: WBKBZ S.A a jakość usług ?
    Od: "zdegustowany" <zdegustowany@WYTNIJ_TO.poczta.pl>

    Mam "przyjemność" być posiadaczem kont w banku w tym jedno z dostępem
    elektronicznym od 2002 r.
    Pomijam, te ciągłe zmiany opłat itd., to jest męczące, są przyjazne ale nie
    dla posiadacza konta, ale dzisiaj to już mnie rozbawili do reszty:->
    doszedłem do wniosku najwyższy czas rozejrzeć się za alternatywnym bankiem.
    W dniu 11.01. ca. godzina 14.oo przesłałem usługą Pred Paid zasilenie konta
    POP dla córki. Ukazała się informacja, że przekaz może nastąpić po 20,oo zw.
    na konserwację - mówię trudno, zdarza się ale z ciekawości patrzę na
    historię
    rachunku i widzę sygnaturę przelano. Dzwonię do córy, która mnie informuje,
    że na telefonie wyświetlone jest zasilenie konta, natomiast po połączeniu
    się
    z IDEĄ okazało się, że przekaz nie wpłynął i "guzik" :-O
    Dzwonię 11.01. po 20,oo do informacji IDEA i otrzymuję informację, że kasy
    niet!!:( czyżby plagiat z przelewem w WBKBZ:-O.
    Jest 12.01. godz.20,oo zaś dzwonię i dalej niet, myślę, czas najwyższy
    zareklamowć w WBKBZ i otrzymuję odpowiedź to my jutro sprawdzimy "pusty
    śmiech na sali":-O, tak, po co jest całodobowy telefon, fax, internet,
    zatrudnieni pracownicy. Ech,jak to wytłumaczyć córce kiedy od wczoraj nie
    może zadzwonić! przecież nie jesteśmy w "erze kamienia" aby zasilanie Pred
    Paid przelewano trzy dni a może dłużej!! pieszo było by szybciej;-))
    Niestety, jesteśmy w WBKBZ a tam wszystko możliwe:((((( a może biorą się za
    usługi, które dla nich są niemożliwe?. To jest rzeczywistość tylko jaka i
    czy
    ktoś poniesie konsekwencje za złą jakość świadczonych usług!!!?
    pozdr.

  • 2. Data: 2004-01-12 20:57:02
    Temat: Re: WBKBZ S.A a jako?ć usług ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ta usluga jest swiadczona przez firme BluMEdia czy jakos tak - wiec nie wiem
    czy do konca jest to wina banku.
    Swoja droga - laduje moim rodzicom via mBank albo bankomaty ich komorki - i
    np. po zaladwoaniu w Euronecie - doladowanie przyszlo po... jakims miesiacu.

    Ale tak czy inaczej - fajne to jest ;)

  • 3. Data: 2004-01-12 21:23:29
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    napisał w wiadomości news:btv1mr$aer$1@news.onet.pl...

    > Ta usluga jest swiadczona przez firme BluMEdia czy jakos tak - wiec nie
    wiem
    > czy do konca jest to wina banku.

    BlueMedia _świadczy_ na przykład usługę doładowania Idea POP z idea.pl, a
    także doładowania Simplusa z zasilenia.simplus.pl.

    Jednakże w przypadku BZWBK ZTCW to bank świadczy swojemu klientowi usługę. A
    to, że BlueMedia to stworzyło, wdrożyło i obsługuje, to nie sprawa klienta.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-01-12 21:28:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:
    > Jednakże w przypadku BZWBK ZTCW to bank świadczy swojemu klientowi
    > usługę. A to, że BlueMedia to stworzyło, wdrożyło i obsługuje, to nie
    > sprawa klienta.

    Ano nie sprawa - ale moze miec swiadomosc, ze nie do konca zawinil tutaj
    bank, chociaz to on powinien za to przeprosic.

  • 5. Data: 2004-01-12 23:26:51
    Od: "Mark" <m...@W...TO.onet.pl>

    > Ta usluga jest swiadczona przez firme BluMEdia czy jakos tak - wiec nie
    wiem
    > czy do konca jest to wina banku.

    Uwielbiam tę firmę. ostatnio uparcie trzy razy próbowałem doładować
    rodzicielce pop'a, za każdym razem - po dłuższym namyśle bankomat BZWBK
    wypluwał mi kartkę, że transakcja nie może zostać obecnie zrealizowana,
    proszę spróbować poźniej.
    Jakież było moje zdumienie gdy jednak zobaczyłem jedno obciążenie na koncie
    lukasa na 25 zł, zdumienie wzrosło, gdy następnego dnia pieniądze zostały
    zwrócone (zwrot +25 zł) Ale najprzyjemniejsze było to, że dwa dni póżniej na
    popie było 75 gratisowych zł!

    pzdr,
    Mark

  • 6. Data: 2004-01-12 23:33:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Mark" <m...@W...TO.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rodzicielce pop'a, za każdym razem - po dłuższym namyśle bankomat BZWBK
    > wypluwał mi kartkę, że transakcja nie może zostać obecnie zrealizowana,

    Ale doładowaniami bankomatowymi w BZWBK to _chyba_ sięnie zajmuje BlueMedia.

  • 7. Data: 2004-01-13 09:15:21
    Temat: Re: WBKBZ S.A a jakoœć usług ?
    Od: <g...@W...gazeta.pl>

    A moze to Idea nie dziala tak jak powinna...

  • 8. Data: 2004-01-13 09:20:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <g...@W...gazeta.pl> wrote:
    > A moze to Idea nie dziala tak jak powinna...

    na telefonia.gsm wlasnie cos o tym pisza...
    Hmm a moj staruszek sie bulwersowal wlasnie, ze mu nie naladowalem komory...
    ;)

  • 9. Data: 2004-01-14 10:23:03
    Od: "zdegustowany" <zdegustowany@WYTNIJ_TO.poczta.pl>

    Użytkownik <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A moze to Idea nie dziala tak jak powinna...
    /
    Z konsultantem Idei przeprowadzilem rozmowę i stwierdził, że kasy niet na
    koncie i o wyjaśnienie prosił się zwrócić właśnie do WBKBZ. Nie licząc
    maila, przeprowadziłem dwie rozmowy z konsultantem WBKBZ (12 i 13.01.),
    otrzymując informację, że wyjasnią i odzwonią ale tylko informację bo nie
    odzwonili. To jest ich podejście do klienta, które pozostawiam bez
    komentarza:-( . Natomiast pieniążki wpyneły na konto IDEI 13.01. ale sic. w
    dwóch ratach!;-))
    pozdr.