  • 1. Data: 2004-07-07 19:52:50
    Temat: Ważność tokena z VWbanku - czy komuś się już skończyła?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Ponieważ ważność mojego tokena kończy się w listopadzie - czy ktoś już
    wymieniał token z powodu daty ważności i jak to się odbywa?
    Przeprowadziłem jednostkowy (czyli niereprezentatywny ;-) ) sondaż w call
    center. Operatorka która mi się trafiła wyobraża sobie że to ma być tak: mam
    odesłać stary token pozbawiając się dostępu internetowego :-( a bank wyśle
    mi nowy. Jezeli nie wymienię starego tokena na nowy przed końcem daty
    ważności to ponoć i tak stary przestanie działać.
    Ma ktoś już jakieś doświadczenia?

    pozdrowienia,
    Bogdan B.