  • 1. Data: 2004-07-07 17:16:12
    Temat: platnosc w internecie karta Shell
    Od: "Tomciu" <j...@w...pl>

    Witam!

    Czy ktos z Szanownych Grupowiczow probowal dokonac platnosci karta PEKAO
    Shell przez internet? Z informacji umieszczonych na stronie banku wynika, ze
    jest to mozliwe. Jednak przy probie wykupienia abonamentu w jednym z
    zachodnich serwisow prasowych obslugiwanych przez system CBILL otrzymuje za
    kazdym razem nastepujacy komunikat "Card declined at Pre-Auth. Please
    validate that the entered information is accurate". Jestem pewien, ze
    formularz zostal przeze mnie na pewno dobrze wypelniony. Prosze o jakies
    sugestie w tej sprawie.

    Pozdrawiam
    Tom

  • 2. Data: 2004-07-07 17:22:40
    Temat: Re: platnosc w internecie karta Shell
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomciu <j...@w...pl> wrote:
    > Czy ktos z Szanownych Grupowiczow probowal dokonac platnosci karta
    > PEKAO Shell przez internet? Z informacji

    Dziala, dziala.
    Zreszta sprawdz sobie tutaj:
    http://www.pah.org.pl/36297.html
    Najprawdopodobniej nie przyjmuja polskich kart w tym serwisie co piszesz...

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-07 23:07:22
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.pl>

    W wiadomości z 04-07-07 19:16, tako rzecze Tomciu:

> [...]
    > kazdym razem nastepujacy komunikat "Card declined at Pre-Auth. Please
    > validate that the entered information is accurate".

    Jeśli to ccbill to oni nie obsługują polskich kart "for your own
    protection", jak mi kiedyś odpisali.

    Michał