  • 21. Data: 2004-04-08 21:02:43
    Temat: Re: Warto akceptowac karty w sklepie?
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > One są najlepsze, bo jako jedyne maj a floor limit i nie autoryzują w
    ogóle
    > :)

    zgadza sie - a usnac to mozna przy placeniu kk z bph - srednio minuta,
    podchodzac do kasy mam ochote czasem wywiesic kartke - "bede placil karta kk
    z bph - jak jestes nerwus to lepiej idz do innej kolejki" :-)

  • 22. Data: 2004-04-08 22:33:13
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    karta kk
    > z bph - jak jestes nerwus to lepiej idz do innej kolejki" :-)

    Oj potwierdzam, tragiczna jest szybkosc autoryzacji kart bph, najgorsza
    z jaka sie spotkalem.

    marekz

  • 23. Data: 2004-04-09 13:15:27
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Krzysztof Zientara napisał:
    > A kiedy ostatnio widziałeś sytuację, gdy ktoś musiał zostawić przy kasie
    > wszystkie zakupione przez siebie artykuły i pobiec do bankomatu,
    > żeby wypłacić kasę, bo terminal nie chciał przyjąć?

    A mnie się zdarzyło może nie z zankupami przy kasie ale z wydrukowanym
    biletem PKP w kasie - panienka z okienka 2 razy przeciągała kartę przez
    terminal a ten nic, wypluwał SLIP, że brak połączenia z centrum
    autoryzacyjnym. No to ja myk myk do bankomatu, który stał niedaleko a
    ten bez problemu wypłacił pieniążki. Najdziwniejsze jest to, że
    terminale PKP obsługuje PeKaO SA i ten terminal nie mógł się połączyć z
    CA a bankomat PeKaO SA obok jakoś mógł. Hmmmm...

    K.

  • 24. Data: 2004-04-11 20:25:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-09 00:33, Użytkownik MarekZ napisał:

    > Oj potwierdzam, tragiczna jest szybkosc autoryzacji kart bph, najgorsza
    > z jaka sie spotkalem.

    Chyba nie płaciłeś kartami PKO w terminalach PKO ;->

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 25. Data: 2004-04-13 10:15:52
    Od: "red" <r...@w...pl>

    A na jakiego rzedu prowizje mozna liczyc? Czy ktos moglby podac jakis
    przyklad ze swojego sklepu? Czy sa jeszcze inne koszty?