  • 1. Data: 2004-01-29 16:32:20
    Temat: WV-ostatnio peka w szwach:)
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    os wczoraj nie udalo mi sie wypelnmic formularza otwarcia rku, wydrukowac
    formularza w pdf tez. z trudem dodzwonilam sie na infolinie i potwierdzili,
    ze ostatnio maja prawdziwe oblezenie. ciekawe dlaczego:))))

  • 2. Data: 2004-01-29 16:39:42
    Temat: Re: WV-ostatnio peka w szwach:)
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 29 Jan 2004 17:32:20 +0100, rena wrote:

    >os wczoraj nie udalo mi sie wypelnmic formularza otwarcia rku, wydrukowac
    >formularza w pdf tez. z trudem dodzwonilam sie na infolinie i potwierdzili,
    >ze ostatnio maja prawdziwe oblezenie. ciekawe dlaczego:))))

    Tyle dzieciarni im sie zwaliło na głowę... Będą szybciutko musieli
    wprowadzić jakieś opłaty - np. za przelewy.

  • 3. Data: 2004-01-29 16:46:29
    Od: g...@o...pl

    > Tyle dzieciarni im sie zwaliło na głowę... Będą szybciutko musieli
    > wprowadzić jakieś opłaty - np. za przelewy.

    Ja tez chce konto vw jak najszybciej ? formularz nie działa :(

  • 4. Data: 2004-01-29 16:48:09
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "zoil" <p...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > Tyle dzieciarni im sie zwaliło na głowę... Będą szybciutko musieli
    > wprowadzić jakieś opłaty - np. za przelewy.

    jestes pewnien? moze wlasnie pozostana martwe konta, z malym wkladem lub
    jako te drugie, na zapas. a uciekna ci istotni, na ktorych mbank zarabia?
    jesli moje otoczenie mialoby byc grupa reprezytatywna, to wspolczuje
    mbankowi nierozwaznej decyzji.

  • 5. Data: 2004-01-29 16:49:05
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Tyle dzieciarni im sie zwaliło na głowę... Będą szybciutko musieli
    > wprowadzić jakieś opłaty - np. za przelewy.

    I dlatego, nie chcąc zakładać nowego wątku, apeluję do mBankowców!

    1.Nie przechodźcie do VW !!!
    2.mBank naprawdę nie jest taki zły !!!
    3.My, klienci VW, chcielibyśmy, żeby było tam tak, jak do tej pory !!!
    4.Otwieranie konta w VW to dość żmudna operacja !!!
    5.Jak już przyjdziecie, na pewno wprowadzą opłaty !!!

    (przynajmniej jedno z powyższych mówię w pełni poważnie) :)

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 6. Data: 2004-01-29 16:59:56
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 29 Jan 2004 17:48:09 +0100, rena wrote:

> [...]
    >jako te drugie, na zapas. a uciekna ci istotni, na ktorych mbank zarabia?
    >jesli moje otoczenie mialoby byc grupa reprezytatywna, to wspolczuje

    no tak, nie spojrzałem, żeś ze stolicy...

  • 7. Data: 2004-01-29 17:09:44
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tez chce konto vw jak najszybciej ? formularz nie działa :(

    dzwonisz i wysylaja ci faxem lub poczta. i jeszcze kurier za darmo po nie
    przyjedzie.

  • 8. Data: 2004-01-29 17:10:24
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    > no tak, nie spojrzałem, żeś ze stolicy...

    a co to ma do stolicy????? solidni klienci sa tylko ze stolicy? no co ty...

  • 9. Data: 2004-01-29 17:11:29
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > jako te drugie, na zapas. a uciekna ci istotni, na ktorych mbank zarabia?
    > jesli moje otoczenie mialoby byc grupa reprezytatywna, to wspolczuje
    U mnie to samo większość osob wiążących ledwo koniec z końcem uparcie tkwi w
    mbanku , natomiast osoby z kasą przeszły do VW , nie ukrywam ze 3 miesiące
    temu ja też się przeprowadziłem i wracać nie mam ochoty. Chyba miałem nosa:)
    Cóż mbank jest bankiem dla ubogich :>

    Pozdr.

  • 10. Data: 2004-01-29 17:16:11
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mbanku , natomiast osoby z kasą przeszły do VW , nie ukrywam ze 3 miesiące
    > temu ja też się przeprowadziłem i wracać nie mam ochoty. Chyba miałem

    a mozesz napisac, co cie sklonilo do przejscia do wv z mbanku? z ciekawosci
    pytam, bo wlasnie sledze ich oferte i porownuje...