    From: SebCz <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WV-ostatnio peka w szwach:)
    Date: Thu, 29 Jan 2004 17:49:05 +0100

    > Tyle dzieciarni im sie zwaliło na głowę... Będą szybciutko musieli
    > wprowadzić jakieś opłaty - np. za przelewy.

    I dlatego, nie chcąc zakładać nowego wątku, apeluję do mBankowców!

    1.Nie przechodźcie do VW !!!
    2.mBank naprawdę nie jest taki zły !!!
    3.My, klienci VW, chcielibyśmy, żeby było tam tak, jak do tej pory !!!
    4.Otwieranie konta w VW to dość żmudna operacja !!!
    5.Jak już przyjdziecie, na pewno wprowadzą opłaty !!!

    (przynajmniej jedno z powyższych mówię w pełni poważnie) :)

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______